Friday, August 20, 2010

TONY PUA BERBOHONH : DI SYAKI HANTAR UGUTAN PELURU KEPADA DIRI SEDNIRI

Peluru M-16: Polis siasat kemungkinan hantar sendiri


Ahli parlimen Petaling Jaya Utara Tony Pua hari ini hadir ke balai polis Mutiara Damansara sekali lagi untuk siasatan berhubung ugutan dan kiriman peluru yang diterimanya sebelum ini

Pua yang berada selama kira-kira 45 minit di balai tersebut berkata, siasatan itu bagi memastikan bahawa kiriman itu tidak dihantar oleh dirinya sendiri.





Pada 11 Ogos lalu, sebuah bungkusan dialamatkan ke pejabat Pua di Damansara dari Tangkak. Ia dibuka oleh pembantu khas di pejabatnya dan beliau menjumpai sebutir peluru hidup bagi senapang M-16 dan sepucuk surat ugutan.

Surat berkenaan berbunyi: "Lu banyak berani?
"Sekarang lu mau apa?
"Jalan sekarang mau tengok depan, belakang, kiri, kanan bawah dan atas.
"Apa pasal?
"Lu punya keluarga, rumah, pejabat, kereta - WHT ....004, wa sudah tau.
"Sendiri mau ingat. Lu fikirlah sendiri."





KALAU TONY PUA HANTAR SENDIRI PUN KITA TAK HAIRAN... CINA SEDANG BERSUNGGUH-SUNGGUH CETUS ISU PERKAUMAN NI... TENGOKLA APA LAGI LAKONAN BANGSAT PAKATAN SELEPAS INI... MELAYU DIAM MENIKUS... LAGI BERSORAK LAH DEPA...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.