Tuesday, August 3, 2010

PANAS MILITAN SIKH DI MALAYSIA DIKENAL PASTI

EMPAT PEMISAH SIKH DI MALAYSIA

Ibu Pejabat Polis Bukit Aman sedang memantau dakwaan Polis Punjab bahawa empat anggota kumpulan puak pemisah Sikh Khalistan Liberation Force (KLF) yang didakwa bersembunyi di negara ini.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, pihaknya telahpun menghubungi pihak berkuasa India mengenai perkara tersebut bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai dakwaan itu.

"Tindakan akan diambil sebaik sahaja kedua-dua pihak memperolehi maklumat terkini," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Persidangan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah seluruh Malaysia di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Perak (IPK) di sini hari ini.

Beliau mengulas laporan Polis Punjab semalam yang mendakwa KLF, sebuah kumpulan puak pemisah Sikh yang kejam telah menubuhkan pangkalan di luar Kuala Lumpur dengan sekurang-kurangnya empat daripada anggotanya masih bersembunyi di Malaysia.

Bukti penting itu muncul selepas polis di daerah Patiala di Punjab menangkap seorang yang disyaki militan, Pargat Singh, 22, pada Isnin lalu.

Dia disyaki meletakkan bom di luar sebuah loji pembotolan LPG di Nabha dan pangkalan tentera udara Halwara di Punjab.

Laporan perisikan mendedahkan dia lari ke Malaysia dan mendapatkan perlindungan daripada seorang lagi anggota militan KLF yang sudah lama menetap di Seremban, Negeri Sembilan.


Saya mengesyaki mereka berempat dibawah inilah yang mungkin sedang dicari oleh Polis Punjab. PDRM juga telah menerima beberapa laporan perisikan untuk memantau individu ini... Setakat ini penyamaran mereka amat berkesan dipercayai menggunakan teknik penmyamaran ala 'james bond 007'...

Yang ini ketuanya, telah pun lumpuh kerana terkena periuk api. kaki tidak boleh guna mulut juga banyak guna cakap tak bleh berenti... mau saman agung... mau suruh PAS langkah mayat dia untuk tubuh negara Islam... semua org jahat dia saja baik... serupa macam gila juga...

Yang dibawah ini, tiga orang kanannya. Di khalayak umum mereka menyamar sebagai peguam... satu anak itu ketua juga... mulut serupa bapak dia... semua keluar cakap serupa najis... mulut banyak busuk asyik cakap... lagi dua orang kanan... banyak aktif hentam semua orang... banyak bahaya boleh bikin kacau ketenteraman antara kaum...


Terbukti apa bila mereka selalu bekerja sama untuk bikin kacau ketenteraman dalam negara ini... sengaja bikin kacau kerana mau ambil alih tapuk pemerintahan Malaysia... ini orang banyak jahat dan dengki sama Melayu... semua hak Melayu mau rampas...
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.