Wednesday, August 18, 2010

AHLI PKR DEMONSTRASI DEPAN RUMAH MEWAH KHALID IBRAHIM - BUKTI KHALID DITOLAK RAKYAT

Dari mula orang PKR menyampah Khalid

Ini berlaku semasa Khalid baru naik Menteri Besar pada tahun 2008. Semasa itu dia baru menggantung Setiausahanya yang dikatakan sedang disiasat oleh SPRM. Orang PKR bukan berdemo depan rumah orang UMNO tapi depan rumah Khalid.

Rupanya, dari mula dia naik, orang PKR lama tak berkenan dengannya. Mula Khalid naik, orang Melayu PKR atau reformasi sudah mula sedar Khalid mengenepikan orang Melayu.

Sudahlah itu janji dengan nasib orang India pun tak dibela.



















Khalid sudah bertambah teruk hingga terpaksa kutuk orang untuk naikkan diri sendiri. Dia kata dia lebih baik dari Khir Toyo. Macam mana dia kata dia lagi baik dari Khir Toyo? Teruk2 Khir Toyo, bodoh2 Khir Toyo, macam2 lagi lah kecaman terhadap Khir Toyo .... apa pencapaian Khalid.

Baca Khir Toyo jawab balik Khalid sini. Biasalah doc, orang gagap kuat merapu.

Tak ada kerja lain Pakatan ini merapu melainkan hentam pentadbiran sebelum ini. Mereka perlu hentam yang lepas kerana mereka tidak boleh tadbir dan tak ada jasa, kejayaan dan sumbangan untuk dibanggakan sekarang.

Keadaan kerajaan huru hara dan caca marba. Mereka malu dengan pelbagai pendedahan demi pendedahan yang dibuat terhadap mereka yang mereka tidak upaya menjawab.

Dari mereka tuduh teruk2 UMNO, kan baik fokus membina jasa dan bantu rakyat dan negeri dengan ikhlas.

Melihat keadaan sekarang, kenapa PKR diam aje? Dulu tahu mogok.

Dah kena suap? Dah kenyang? Reformais dah dapat kerja business, dan kedudukkan? Dah makan pasir, tak boleh cakap? Dah kompromi prinsip?

Dulu bela Melayu, sekarang dah tak sebut bela Melayu lagi.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.