Wednesday, February 18, 2009

GAMBAR BOGEL ELIZABETH WONG EXCO & ADUN PAKATAN RAKYAT SELANGOR: LETAK JAWATAN


Terkini 18/2/2009
.
Salam Perjuangan...
.
Panas... Panas... Dan Panas... cukuplah isu ini menjadi tatapan umum... dengar cerita jentera cyber PKR sedang cuba godam kesemua pic Eliza dari internet... teruskanlah so demi keselamatan kita amik la sikit... ini dia. Sumber blog ada menyatakan teman lelaki Eliza adalah pemuda melayu PKR... pilihan tepat yang terbukti "kejantanan" nya. Tu sebab ramai amoi sekarang pilih lelaki melayu bukan lelaki cina he he he... Jangan salahkan Eliza tu hak peribadi... dia ikut trend semasa mencari yang ter-jantan antara jantan-jantan... hu hu hu
.

Amacam Khalid ada rasa best... badan sudah panas.... jangan jatuhkan maruah jantan melayu

Tengok possing maut ni... mana ada orang tidur terkangkang dengan sengaja selak seluas-luasnya macam ni... siap pakai cermin mata lagi... macam sengaja tayang tut... ke orang nak ambil gambar jadi kenalah posing sikit betul tak? he he he yeke tidur tu... ke malu konon konon tidur...

Kata ambil masa tidur... boleh dipertikaikan sebenarnya pura-pura tidur je kan? he he he... yelah mana ada orang tidur pakai cermin mata pura-pura je... malulah tu orang nak ambil gambar ... he he he

Apa kata pemimpin PKR... Anwar kata : jangan letak jawatan!!! mungkin sebab anwar lebih berat skandal dia iaitu LIWAT pun tak letak jawatan apalah sangat kalau dibandingkan dnegan gambar bogel perkara kecik je tu... persoalan moral hanya perkara kecil yang penting kuasai Malaysia... mungkin itu pendapat Anwar yang kita nampak. Di media bagi sokongan moral lah... support lah... padahal dibelakang Eliza kena bantai bukan sebab hal gambar bogel... tapi sebab nak selamatkan kerusi masa PRK di kedah dan perak sebab takut skandal ni mempengaruhi pengundi...


Akhirnya The Sexy Eliza menawarkan diri meletak jawatan... desas desus mengatakan bahawa tekanan dari dalam Pakatan Rakyat membawa kepada tindakan ini yang mana Pakatan Rakyat mahu supaya Eliza dan Pakatan Rakyat Selangor mengakhiri rentetan skandal ini sebelum PRK di Kedah dan Perak. Pengumuman ini secara tidak langsung memberikan satu pengakuan sememangnya Eliza bermasalah dari segi moral yang mana turut melibatkan kepimpinan Pakatan Rakyat kerana kebanyakan pemimpin Pakatan Rakyat termasuk Pemimpin Agungnya juga terlibat dalam skandal moral dan gejala sosial... Berita Lanjut Baca Sumber Malaysia Kini -
DI SINI


Dijangkakan MB selangor Tan Sri Khalid akan mengadap Sultan Selangor untuk mendapatkan nasihat yang diyakini akan membawa kepada satu lagi PRK di Selangor... keadaan pastinya memeritkan bagi Pakatan Rakyat kini seperti BALA yang BERTIMPA-TIMPA dengan pelbagai isu mengarah kepada pendedahan demi pendedahan KEMUNGKARAN pemimpin dan WAJAH JIJIK sebenar Pakatan Rakyat... Bala Allah kini bertimpa timpa kepada PAKATAN RAKYAT kerana menjual ISLAM & MELAYU menjadi pengkhianat demi kuasa dan harta. Berita Lanjut Baca Sumber Malaysia Kini -
DI SINI



Wanita PKR mengutuk penyebaran foto Eliza ini dan meminta The Sexy Eliza untuk tidak meletakkan jawatan... namun tindakan ini seumpama menjilat kembali ludah kerana pada persidangan Wanita PKR lalu satu usul telah dikemukakan wanita PKR supaya mana-mana pemimpin dan ahli yang terlibat dalam skandal HARUS MELEPASKAN JAWATAN... Baca Pendirian Wanita PKR Sumber Malaysia Kini -
DI SINI

Sumber Malaysia Kini : Menurut Zuraida , Gejala-gejala sosial semakin ketara dan membimbangkan. Permainan kotor yang menimpa wakil rakyat wanita Pakatan Rakyat ini berniat jahat, sekaligus menambahkan kekusutan suasana politik negara. Komen : Itu bukan gejala Sosial ke? pemimpin yang sudah hilang moral... tak berkahwin tapi berkeadaan seperti itu dalam foto-foto yang dirakam bekas kekasih pulak tu... pasti meragukan. Macam mana nak selesaikan gejala sosial kalau Pemimpin PKR sendiri terlibat gejala macam ni...

"Perbuatan dalang-dalang politik ini sengaja mencipta isu-isu remeh yang bertujuan melencongkan perhatian wakil rakyat dari menjaga kepentingan dan urusan rakyat," kata Zuraida yang juga ahli Parlimen Ampang. Katanya, wakil-wakil rakyat seharusnya menitikberatkan isu-isu yang mencengkam rakyat seperti pemilikan tanah, perumahan yang mengecewakan, kos kehidupan yang tinggi, masalah kemiskinan rakyat yang telah meningkat dan seribu satu permasalahan rakyat. Komen : Isu moral tu perkara remeh ke??? atau jadi remeh kerana kebanyakan pemimpin Pakatan Rakyat tidak bermoral. Kepimpinan adalah melalui tauladan... kalau pemimpin Pakatan Rakyat sendiri tak bermoral macam mana kononnya nak menyelesaikan perkara yang lebih besar??? diri sendiri tak terjaga nak jaga orang laian dan negara... sanggup ke kita letakkan nasib kita dibawah ekpimpinan macam ini???

Walau apapun tindakan Eliza melepaskan jawatan tidak akan menghapuskan dosa Pakatan Rakyat dan membersihkan terus noda dan dosa pemimpin Pakatan Rakyat keseluruhan kerana episod demi episod akan menanti barisan pincang Pakatan Rakyat yang penuh Skandal yang bakal didedahkan satu-persatu nanti... kebenaran akan mengatasi kejahatan...

Teruskan Perjuangan...

10 comments:

Abg Keras said...

Cun tu... kalau Helmi dapat tarbiah dia kan bagus... masuk Islam kawan tu... kalau lagi bagus masuk pas pakai tudung penuh...

Ini tidak Helmi ko ajak dia uhh uhh... siap ambik gambar tut lagi.. dengar gambar ko dengan Eliza berdua pun ada betul ke? iskh iskh Jijik dengan pemimpin pakatan rakyat ni...

Anonymous said...

Tahniah atas pendedahan gambar tu... haah kalau masuk pas pakai purdah danagn jubah cun eliza ni... bleh jadi calon di kelantan pulak,,, he he cadangan

Geng Pisang said...

Betul ke Eliza tidur dengan ketua AMK PJ... pening-pening... lepas ni PAS buat fatwa pelik untuk backing PKR... entah apa yg bakal di halalkan....

Lenjan Orang said...

mana video rakaman oleh Helmi Ketua AMK PJ Utara tu...kut kut dalam video tu depa tengah buat projek ke??? ha elok itu yg didedahkan macam video linggam... biar terang lagi tersuluh... nampak keris masuk sarung... boleh kita dakwa helmi dan eliza (abdullah - nama masuk islam)ke mahkamah tinggi syariah... jatuhkan hukum... kita tengok apa fatwa pas lepas ni untuk halalkan cara PKR... masa tu kalau rakyat terus buta jugak tak tau nak akta apa la....

Melayu Islam said...

Inilah hakim zaman sekarang...komen anda diatas seolah benar belaka...anda yakin??..saya org islam...bukan berpihak mana2 pihak mahupun parti politik....dalam islam dah jelas jatuhkan maruah seseorang selagi ia belum terbukti kebenaran...jika tidak anda tergolong dari kalangan orang2 yg rugi dan mendapat balasan fitnah...apa yg saya lihat pas bukan membela tp spt yg saya perkatan diatas..jangan jatuhkan maruah..............cuba anda fikir dimana helmi?..mengapa ia sebarkan gambar tersebut..apa habuannya ditengah keadaan politik m'sia yg semakin kotor..double stndard...dan mcm2 lagi....kes anwar pula sya masih menanti video @ bukti yang mengatakan anwar liwat oleh laman web pro-umno...tapi smapai skg belum terbukti.....pasal angkat sumpah saya tak nafikan..Najib sendiri bersumpah even memang nyata@tidak bertemu altantuya..mengapa tidak saman sahaja akbar di France, korea, australia, ..yg mengisahkan kes najib dgn wanita tersebut......inilah yang membuat kita keliru...klo kita berpegang pada ajaran islam sebenar2nya tak mungkin kita tersesat same2...hrm..cukuplah sedara..sampai bila hang tuah dengan taming sari dan sampai bila hang tuah dengan jebat2...hidup kerana islam.....

Anonymous said...

x perlu la kita bergaduh sesama sendiri..ini bukan cara org islam bergaduh sesama sendiri...cara org kafir je camtu...ada otak tu pkai la...aku bukan sokong mane² pihak cume aku kesian tengok parti P ngan parti U bergadoh sesama muslim hanya kerana gilakan politik...tau x korang yg org² kafir diluar tuh tgh laga² kita org islam nih? berfikirlah sahabat :)

Anonymous said...

hidup pkr... pi jahanam ngan website pengampu ni... hahaha bodoh punye lembu bn

Anonymous said...

mcm Tuhan la pulak kan si blogger ni, tau pula dia yang dosa para pemimpin PKR tak boleh dihapuskan.....

Anonymous said...

kalau angin tak kan pokok begoyang sendiri aklak hancur nak memipin susah jugak tu......

Anonymous said...

kepade melayu islam ,tdi aq ade bace yg ko tye napew najib xsaman je akbar laen jawapanye senang je sbb NAJIB BUKAN PAK SAMAN.....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.