Monday, August 23, 2010

PENYOKONG PAS TEGAR DALAM JAKIM : HARAPKAN PAGAR PAGAR MAKAN PADI

Kenapa Kerajaaan Menyimpan Musang Berbulu Ayam Dalam JAKIM?

Posted by Cucu Tok Selampit

Bidalan Melayu ada mengatakan lebih baik membela anjing sebab anjing akan setia kepada tuannya, daripada membela musang yang dalam diam akan mencuri telor dan ayam tuannya. Itulah kiasan dengan seorang rakan FB yang dikenali sebagai Hafizi Paklong.

Nama sebenar beliau adalah Nor Hafizi bin Ab Rahim. Beliau merupakan Penolong Pengarah Bahagian Khariah, JAKIM. Duit gaji yang diberikan oleh Kerajaan untuk menyara anak-anak dan isterinya digunakan untuk mengutuk dan mencerca Kerajaan di dalam laman sosial Facebook.

Lihatlah petikan di atas (double click gambar untuk besar) bagaimana keji dan jijiknya seorang kakitangan Kerajaan mengutuk dan memaki hamun Kerajaan demi perjuangan politik kepartian.

Nasihatku, berhentilah menjadi penjawat awam kalau hendak mengigit tangan orang yang memberi kamu makan. Carilah kerja yang sesuai dengan jiwa kamu atau bertandinglah atas tiket parti kamu di dalam PRU yang akan datang.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.