Saturday, August 21, 2010

LIM GUAN ENG KENA MAKI HAMUN DAN DIBALUN AHLI SETIA PAS


Kena lagi? Lepaih peristiwa Komtar, ada lagi?

Begitulah laporan blogger pakar Pulau Pinang Pisau terhadap Lim "Pinochio" merangkap Father Joseph melangkap Khalifah Omar Abdul Aziz melangcup Reject of Melaka.

Susah nak caya ... betoi ka?
Ini dia bukti gambar kejadian maki hamun terhadap KM paling celaka dalam sejarah negeri. Dua orang penyokong PAS ini berada dibahu jalan menanti ketibaan Guan Eng


Atas ni, gambaq dua orang penyokong PAS tersebut, Arif Ibrahim berbaju putih dan Ramli Ahmad berbaju merah.


Mai saja kereta Guan Eng, ianya dihalang oleh Arif dan terus menghamburkan caci maki kerana berbohong dan bersubahat menghalau orang Melayu keluar daripada Kg Jalan Pokok Asam (di Jelutong).

Sambil melekapkan banner ke cermin hadapan, dia menjerit, "Hoi! Celaka pembohong haram jadah! Mana janji hang nak selamat tanah Melayu! P**imak punya Ketua Menteri!"


"Pinochio" Lim langsung tidak memberi apa apa ucapan. Barangkali dia terkejut dan kecut telur kerana di sergahan.

Baca di Pisau sini.
Perkara ini berlaku masa Pinochio Lim sedang menuju ke arah Majlis Berbuka Puasa di Masjid Kg Rawa Lintang.

Tak ramai datang mai pun. Ada lebih kurang 50 orang. Yang ada adalah ADUN DAP Sg Pinang, Koi Teng Guan, Timbalan YDP PAS Jelutong, Yusof Md Noor dan para penyokong mereka.

Koi Teng Guan kaki botoi pi tuduh Arif dan Ramli sebagai ahli UMNO. Takdak hujan, takdak angin, ribut apa ahli UMNO?

Akhirnya Yusof Md Noor jelaskan kedua-dua mereka tu ahli dan penyokong kuat PAS Tanjung.

Dari awal mai sampai habih, Guan Eng hanya tersenyum kelat. Tak dak dia nak kelentong pasai 'amal maaruf nahi mungkar" dan "CAT". Habih makan, salam dan cabut.

Nak tau kisah sepenuhnya dengan detail, hangpa baca Pisau sini na ...Walaupun dia tulis serabut takdak fullstop, spacing antara perkataan, dan huruf kecik besaq serabut, dia tetap pakar dalam isu2 Pulau Pinang.

Respect ....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.