Thursday, August 12, 2010

WAN AZIZAH AKHIRNYA MENGAKU TAHU ANWAR SUKA LIWAT SEPETI DAKWAAN EZAM

AKHIRNYA WAN AZIZAH MENGAKU..ANWAR

Ulasan YB Senator Ezam mengenai pengakuan Wan Azizah :

“Saya gembira akhirnya Azizah mengaku memang pernah menghubungi saya untuk ‘jaga’ suaminya.

Azizah minta malam itu saya jangan keluar rumah selagi budak lelaki itu ada di rumah…untuk pastikan Anwar tidak berdua. Permintaan itu sendiri menampakkan suasana panic Azizah ketika itu...kerana mana mungkin saya lakukan.Ini kerana tuan rumah adalah Anwar bukan saya. Rakyat sendiri nilailah apa sebenar maksud ‘jaga'…yang Azizah cuba remehkan sekarang apabila menjawab kenyataan saya

Saya sudah buat kenyataan, Wan Azizah juga sudah buat kenyataan. Saya serah kepada orang ramai menilai apa beliau kata.

Jelas jawapan Azizah mahu lari daripada isu yang saya bawa dan tunjuk sikap sambil lewa.

Saya ingatkan Wan Azizah ini bukan soal antara dia dan suaminya sahaja. Ini soal serius dan babitkan rakyat dan ummah sebab suaminya mahu jadi pemimpin negara/Perdana Menteri. Kalau suaminya tidak rakus mahu jadi pemimpin, sayapun tak mahu campur hal perangai jijik suaminya.

Justeru itu saya ajak Wan Azizah demi negara mari bersumpah secara Islam untuk buktikan siapa yang benar. Dia boleh pilih ulama dan masjid mana dan cara mana yang beliau mahu dan lebih baik pada bulan Ramadhan kita selesaikan.

Saya tahu Azizah tidak boleh lari daripada tanggungjawab.Kita faham posisinya sebagai isteri dengan suami untuk beliau pertahankan tetapi sebagai dia tidak boleh biarkan suaminya fitnah orang lain seperti Datuk Seri Najib, polis, hakim, peguam dan saya kononnya konspirasi kerana dia tahu itu semua fitnah suaminya untuk tutup kelemahan. Azizah tidak sepatutnya subahat dengan fitnah".

Terima kasih agendadaily.com

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.