Wednesday, August 4, 2010

MAJLIS PEGUAM TERBUKTI PRO PEMBANGKANG & HILANG KESUCIAN IKTIRAF BANDUAN PELIWAT

BAR COUNCIL IKTIRAF PELIWAT.


Bar council atau bahasa melayunya majlis peguam telah selesai mengadakan konferen undang-undang malaysia beberapa hari lepas.

Intregriti majlis peguam sudah lama tercemar dan ia semakin menjadi kenyataan apabila anwar ibrahim ,bekas peliwat dan bekas banduan telah dijemput untuk memberikan ucapan penutup pada konferen tersebut.

Inilah yang dinamakan demokrasi hilang akal. Majlis peguam yang sepatutnya 'uphold' akan idea integriti,akauntabiliti dan maruah nya telah melacurkan namanya dengan menjemput bekas peliwat untuk menutup konferen sebuah badan undang-undang.

Lepas ni majlis peguam disarankan untuk menjemput juga 'mail kerbau' sebagai panelis konferen mereka pada tahun depan. atau elok juga dijemput beberapa perogol bersiri untuk menjadi panelis konferen tahunan majlis peguam.

Majlis peguam sudah tak tahu menilai akan idea membezakan pesalah komuniti dan pejuang demokrasi.

Terbukti Majlis Peguam kini Pro-Pembangkang dan sudah tercemar serta tiada lagi nilai-nilai suci... pegi mampos dah!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.