Wednesday, April 26, 2017

DULU BENCI LEPAS JANDA ANAK PELIWAT MERASA GST MEROYAN SOKONG MERAYU KEKAL KAN PULA


kepada rakyat sokong Pakatan pembangkang sebab konon mau bersama mereka demi menentang dan hapuskan GST boleh la buat-buat sewel atau gila meroyan ya sebab pakatan pembangkang dah akui GST ni bagus dan baik untuk negara tambahan kalau mereka memerintah lepas ni pakatan pembangkang akan MENGEKALKAN GST ini... hahahaha...

Itulah sokong dan jilat membuta tuli tak guna akal dan otak waras... tak mahu lihat fakta dan bukti sebenar... main percaya ja apa cakap pakatan jahanam ni... kan dah nampak bodoh!!! hahahaha.... bertaubatlah... jangan terus biar diri anda diperguna diperbodoh dan dihanjingkan dengan menyokong pakatan pembangkang diketuai kafir harbi laknatullah rasis anti islam...






Dulu beliaulah penentang GST nombor wahid. Berada di barisan hadapan demonstrasi Bantah GST pada 25/03/2015 dan 02/04/2016... sampai sekarang ramai rakyat buduh sokong pembangkang sebab kunun-kunun pembangkang LAWAN GST ni... mau hapus GST ni... hehehe... GST tak bagus lah dan macam-macam....

Lepas puas spin, bohong, tipu dan fitnah GST demi menarik sokongan rakyat... sekarang pakatan pembangkang menerusi JANDA anak peliwat buat U-TURN pula... sokong dan akan kekal pelaksanaan GST hahaha... 

TAHNIAH KEPADA MACAI, PENJILAT DAN PEMAKAN DEDAK PAKATAN PEMBANGKANG... ANDA TELAH DIPERBODOH DAN HANJINGKAN SEKALI LAGI HAHAHAHA

Friday, April 21, 2017

SAH SPRM DAKWA ADAM ROSLY KETUA AMK DISNEYLAND AMPANG DIMAHKAMAH RASUAH DAN GUBAL WANG HARAM

Jahat SPRM ni kenapa alasan Adam Rosly dia menabung dari bayi dan kejayaan biznes nasi lemak sampai boleh kaya raya melampau luar biasa tidak diterima sampai dia kena dakwa di mahkamah ni!!! Bodoh punya otak penjilat hahahaha... 

Terbukti dahkan kekayaan Ketua AMK Disneyland Ampang ni dipercayai hasil RASUAH dan Penggubalan Wang Haram!!!! harap kimak yang heboh jilat jubo dan batang ice cream tu bertenang ya... dan terima lah hakikat korang bodoh piang hahahaha!!!



Lim Guan Eng Rasuah
Adam Rosly Rasuah
Rafizi Pondan Memfitnah
Anwar Ibrahim Meliwat

siapa pemimpin pembangkang bakal kena tahan dan dakwa lepas ni hehehehe??? Azmin kah? zuraida kah? Ronnie kah? Shafie kah? Suhaimi kah? Mat Sabu kah? Hanifa kah? teresa cock kah?.... rahsia!!!! belanja laaa kasi pekana teh tarik dan mee goreng mamak.. baru best sembang hahahaha... SAMA-SAMA KITA TUNGGU!!!!





Pembangkang memang suka membela OKT perasuah macam Adam Rosly ni hehehe... Lim Guan Eng pun depa bela masa kes banglow diskaun dan tanah rasuah dulu... hatta PELIWAT TEGAR pun macai dan penjilat pembangkang ni sanggup bela hahahahaha... bodoh!!!



GAMBAR HOT BERAHI SEKSI BARU IBU PERTAHAN KESEDAPAN DYANA DAP KENA CREW ZAIRIL

Anak sosial, sundal, bercumbu berahi, mesra terlampau dengan suami orang senang cerita lah dah kena crew macam superman DAP kata pun masih nak pertahankan juga berapa kena bayar ni ke sebab kesedapan sangat sampai mata jadi buta?

Pemimpin apa ni? rosak, jalang, sundal, tak ada maruah, lunyai dan tak tahu malu ini ke yang korang sebagai orang islam melayu penjilat pembangkang nak ikut dan junjung bagi memerintah negara!!!! sedar tak DAP memang perkuda anak melayu islam kita demi matlamat merampas kuasa dari pimpinan islam melayu sekarang??? DAP telah menukar pemikiran anak melayu Islam di bawah mereka menjadi lebih liberal, sosial dan kebaratan malah menerima idea pluralisme kerana di "CREW" secara terancang agar seterusnya dapat dijadikan alat untuk men "CREW" anak melayu islam lain...

Masih anda nak bersekongkol dan bersyubahat dengan kumpulan pembangkang di ketuai DAP ini???? fikirlah panjang... lihat anak anda... generasi melayu Islam yang akan datang... alangkah bala dan bencana nasib jika negara diserahkan pada mereka seperti ini!!!!

Zairil and dyana ini bukan kali pertama korang saling men"CREW" kan... hahahahaha banyak kali kantoi dah kan... so nak sembunyi apa lagi... declare jelah "partner" ke? "skandal" ke? "kekasih gelap" ke... dah sedap nak malu pula hahahaha....





TIBA-TIBA TUKAR PROFILE PIC LANGKAH NAK COVER KESUNDALAN DAN KEJALANGAN YANG TERDEDAH DAN VIRAL 

 



GAMBAR HOT BERAHI SEKSI PANAS HANGAT ZAIRIL LAKI ORANG DAN DYANA DI CREW KLIK BAWAH LAGI YA... HAHAHAHAHA

PEMBANGKANG HIPOKRIT CELAKA DIA KENA TAK APA ORANG LAIN KENA BANYAK BUNYI PULA

kecelakaan dan kebangsatan pembangkang memang terkenal lama dah tak kiralah dari pemimpin hingga ke ahli sampailah ke macai penjilat pemakan dedak mereka. Masih terbayang-bayang betapa hebat mereka menghentam, berbohong, menipu dan spin demi merekayasa tuduhan... diulangi hanya tuduhan berbaur fitnah ke atas pimpinan kerajaan dan pihak lain yang tidak bersama mereka....


Tapi bila terkena tang batang peliwat mereka waaahhhhhh boleh pulak spin konon itulah inilah bagi macam-macam alasan bangsat untuk cover... senang cerita memang korang pukimak haram jadah hahahahaha....

1. Kes Rumah Khir Toyo - pembangkang terutama lim guan eng dan lim kit siang punya menyalak macam babi tuduh dan buruk-burukkan macam-macam seolah bersalah dah walau belum dihadapkan kemahkamah ketika itu... BILA lim guan eng kantoi dan sekarang di tuduh di mahkamah oleh SPRM kerana banglo diskaun hasil disyaki rasuah marah pula orang bantai dan kecam malah cover kaw kaw punya...

2. Kes 1MDB dan 2.6 Billion - Kes baru sahaja jadi viral dan sedang dalam siasatan namun pembangkang punyalah hentam, kutuk dan spin siap berdemo, viralkan macam-macam, tour keluar negara burukkan negara dan siap minta PM bercuti dari jawatan seolah telah didapati bersalah pula dimata rakyat... BILA lim guan eng disyaki RASUAH BANGLOW dan salah guna kuasa penjualan tanah di pulau pinang... malah sekarang DIDAKWA DIMAHKAMAH oleh SPRM kenapa tak minta lim guan eng selaku KETUA MENTERI meletak jawatan???? kan pukimak bangsat double standard tu!!!!

3. Isu dan Kes melibatkan kerajaan dan pihak lain - pembangkang punyalah nak jadi HERO seperti biasa entam, kutuk dan spin tambah perisa dengan sebar fitnah penipuan dan pembohongan agar IMEJ, KREDIBILITI dan MARUAH mereka terlibat diburukkan, dijatuhkan dan dimusnahkan... malah jadi seolah bersalah dimata mahkamah rakyat.... bila mereka kena!!!! ambil sahaja kes Adam Rosly ketua AMPK Disneyland Ampang... sahih dah kekayaan melampau luar biasa... baru sepenggal ja berjawatan... kini ditahan reman oleh SPRM kerana isyaki rasuah dan melakukan kesalahan AMLA... kenapa double standard??? Azmin batang ice cream siap COVER " jangan kecam Adam DISNEYLAND Rosly sehingga dbuktikan bersalah"... wahhh habis yang kau hentam dan bantai orang lain tu apa??? bukan org tu juga belum dibuktikan bersalah ke!!! HIPOKRIT tahap babi dah pembangkang ni...




 CIBAI LAH LU PEMBANGKANG!!!!

PARTI BERSATU PPBM RETAK MUSNAH BERPECAH RIBUAN AKAN IKUT SETIAUSAHA PUSAT KELUAR PARTI

Parti bunga bersatu semakin kehilangan ahli dan pimpinan yang mana terkini pengasas, penggerak dan setiausaha pusat Parti bunga bersatu KELUAR PARTI. Dipercayai ribuan ahli Parti bunga bersatu akan turut mengikut jejak langkah ketua GKCM ini.


Punca ada 1001 sebab makin ramai keluar Parti bunga bersatu ini antaranya ialah hala tuju perjuangan yang semakin kabur, lari dari matlamat sebenar, kronisme, gaya pimpinan ala diktator, pimpinan bercita-cita menjadi PM, perjuangan demi nafsu dan dendam pemimpin tertentu, budaya cantas mencantas silang berebut tempat demi cita-cita remeh, skandal dan penyelewengan, terasa dijadikan boneka serta diperkudakan demi kepentingan individu tertentu bukan demi untuk membela rakyat dan banyak lagi....

Ezam, Khairuddin, Anina, Kamarulazman, Anas dan banyak lagi telah keluar Parti bunga bersatu ini... ANDA??? fikirkanlah... Jika baik, elok dan mulia permulanya pasti pengakhiran nya baik dan beroleh kejayaan... NAMUN jika awal-awal lagi asas permulaan dipenuhi dendam, nafsu kuasa, kejahatan dan pembohongan pasti diakhiri dengan kegagalan, kekecewaan dan kehancuran... Parti bunga bersatu PPBM adalah contoh nyata!!!


Thursday, April 20, 2017

PARTI BEBAS RASUAH LAHIR EZAM DAN KHAIRUDIN RAMPAS PGB DAN BOHONG AGM DI KEDAI JUBIN

Nama gempak dah PARTI BEBAS RASUAH tapi rupanya lahir hasil "merampas" parti orang lain dengan "berbohong" AGM khas penukaran nama dan pimpinan kantoi diadakan di kedai jubin. Sampai bila nak tipu, bohong dan perbodohkan orang Ezam.... baik beringat sikit jangan sampai secret kau KENA BOGELKAN dan londehkan habis terviral satu dunia mau malu sekampung beb!!!

EZAM RAMPAS PARTI

KUALA LUMPUR 17 April - Kepemimpinan asal Parti Generasi Baru mendakwa partinya telah dirampas oleh Datuk Mohd. Ezam Mohd. Nor dan Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan dengan menukar nama parti itu kepada Parti Bebas Rasuah (PBR) seperti yang diumumkan awal bulan ini. Presidennya, Datuk G. Kumar berkata, perkara itu berlaku tanpa pengetahuannya kerana tiada sebarang mesyuarat atau notis dibuat selain tanpa persetujuan lebih 300 ahli.

Beliau menjelaskan, pihaknya telah membuat laporan polis dan membuat aduan kepada Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) untuk menjalankan siasatan lanjut kerana telah melanggar perlembagaan parti dan undang-undang agensi itu

EZAM TIPU AGM KHAS - MENGHALALKAN PERAMPASAN PGB

Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS), Datuk Mohammad Razin Abdullah menunjukkan gambar premis dan bilik pameran menjual jubin tiga tingkat, yang didakwa menjadi lokasi Mesyuarat Agung Luar Biasa (EGM) Parti Bebas Rasuah (PBR), melalui telefon bimbitnya ketika satu sidang akhbar


EZAM TUBUH PARTI BEBAS RASUAH - APA INGAT EZAM NI BERINTEGRITI SANGAT KE?
 
1. DANA NGO YANG KAU KUDAKAN DULU DUIT SEMUA PERGI MANA??? 
 

2. MANA 6 KOTAK DOKUMEN RASUAH YANG KAU CANANG-CANANG DULU???


Monday, April 17, 2017

DITAHAN SPRM ADAM ROSLY KETUA AMK DISNEYLAND KINI DIHALAU ZURAIDA DAN AZMIN MACAM ANJING KURAP


.
Setelah Adam Rosly ketua AMK Ampang mengorbankan segalanya, memberikan semangat, pembelaan, malah dijulang pemimpin atasa PKR khususnya Zuraida mak lampir dan Azmin icecream namun akhirnya dia bersendirian... dibuang dan disepak umpama anjing kurap...
.
Ini adalah kerana, orang yang dikatakan paling rapat dengannya, Zuraidah Kamaruddin mengeluarkan kenyataan yang dia tidak pernah mengenali Adam Rosly sekalipun masa kecoh isu rumah besar dan kekayaan melampau luar biasa Adam Rosly, Zuraidah beriya-iya memberitahu, Adam Rosly kaya kerana hasil pusaka ayahnya yang juga merupakan seorang ahli perniagaan berjaya. Zuraidah bagaimanapun, tidak dapat menghadirkan bukti untuk menyokong pembelaannya ke atas Adam Rosly.
.
Ahli Parlimen Ampang itu ketika menjawab dakwaan bahawa Adam Rosly adalah pegawai khasnya, menafikan tuduhan tersebut. Sebaliknya menurut Zuraidah, Adam Rosly tidak pernah dilantik menjadi Pegawai Khasnya mahupun Pegawai Khas kepada Menteri Besar,  Azmin Ali.


.
Sebelum itu, orang yang bertanggungjawab menyebabkan Adam Rosly diheret SPRM, Jamal Md Yunos bakal membuat laporan kepada SPRM agar siasatan ke atas Zuraidah Kamaruddin turut dijalankan.

Jamal berkata, kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Adam dalam tempoh hanya beberapa tahun mengetuai AMK Ampang, dikhuatiri mempunyai hubung kait dengan Zuraida. Menurut Jamal, Adam hanya baru beberapa tahun menjadi Ketua AMK dan dengan jawatan tersebut, dia telah terjebak dengan perkara sebegini. Jamal juga yakin, seandainya Adam didapati bersalah, ianya bukan salah Adam semata-mata, tetapi salah ini perlu dipertanggungjawabkan kepada pemimpin PKR yang lian.

Menurutnya lagi, anak muda seperti Adam akan terjebak dengan rasuah dan penyelewengan kuasa setelah melihat bosnya menerima rasuah, misalnya.

Adam Rosly sekarang ini sedang ditahan reman selama lima hari mengikut Akta Pencegahan Penggubahan Wang Haram, Pencegahan Pembiayaan Keganasan dan Hasil Daripada Aktiviti Haram 2001.

Zuraidah dalam reaksinya berhubung tahanan reman Adam Rosly cuba menimbulkan persepsi kononnya SPRM terpaksa menyambung reman kerana masih belum ada bukti terhadap Adam Rosly. Malahan turut mengalu-alukan siasatan SPRM ke atasnya.

"Saya tahu Zuraidah berada dalam keadaan gelabah sekarang. Untuk menyedapkan hatinya dan meyakinkan penyokong kononnya dia tidak terlibat, itulah caranya.

Friday, April 14, 2017

ADAM ROSLY AMK DISNEYLAND AMPANG DITANGKAP SPRM KEKAYAAN LUAR BIASA

Bergegar PKR bahagian ampang sejak petang hingga lewat malam tadi berpuluh panggilan telefon dan sekurang-kurangnya 3 pertemuan secret diadakan apabila Adam Rosly ketua AMK ampang merangkap PROKSI dan ANAK IKAN ZURAIDA Mak Lampur dicekup SPRM atas dakwaan rasuah dan money laundering...

Penangkapan SPRM terhadap Adam 'Disneyland' Rosly mengesahkan kekayaan melimpah ruah dan cukup luar biasa yang dimiliki beliau BUKANLAH hasil menabung dari kecil atau kejayaan bisness nasi lemak liewat seperti salakan dan lolongan penjilat PKR sebelum ini...

Kantoinya ADAM 'Disneyland' ROSLI ditangan SPRM dikhabarkan akan turut menjerat dan mengheret beberapa nama pemimpin Pakatan lain yang mana antaranya ahli parlimen dan YB ADUN.

Bukan sahaja ZURAIDA 'mak lampir' sahaja malah Azmin 'ice cream' Ali turut dikesan berkomunikasi aktif secara terus atau menerusi proksi masing-masing yang dilihat terdesak melaksanakan "damage control" berkaitan penahanan ADAM 'Disneyland' ROSLI ditangan SPRM.


TERBUKTI SEKARANG bahawa pakatan dan PKR khususnya TIDAK SUCI malah LEBIH HEBAT dan MENJUARAI  kronisme, nepotisme, skandal, rasuah, monopoli, salah guna kuasa dan seangkatan nya... RAKYAT DAPAT APA??? Kebajikan? Kesejahteraan? hahahaha... korang dapat menganga tengok ja sebenarnya... melihat pemimpin kroni, keluarga dan proksi mereka makin kaya raya... anda pula meleleh ja lah air liur hidup macam tu juga hahahaha....

Fikirkan... peniaga pasar malam jual buah... join parti PKR... mulut celupar kutuk sana sini... kerana bakat mengutuk dan fitnah... naik jadi pemimpin PKR... kemudian jadi YB... sekarang kereta mewah ada 8 buah... rumah besar bak istana... pergi holiday luar negara selalu... pakaian kasut beg berjenama mewah... dalam tempoh 3 tahun sahaja kaya raya... mana duit dan kekayaan luar biasa datang?????????? FIKIR LAH BRO!!!!!

Teruskan lah menyokong dan serahkan lah nasib anda serta keluarga pada pakatan dan PKR... cuma harap fikir lah pakai otak bukan pakai emosi dan kepala lutut ja ya... hahahaha...

Wednesday, April 12, 2017

PANAS!!! DS HADI AWANG DEDAHKAN AGEN ASING DAN KUMPULAN MUBALIGH KRISTIAN DALANG DISEBALIK PENENTANGAN RUU 355



Abdul Hadi menjelaskan, PAS mendapat maklumat, ada “ejen asing” di belakang penentang RUU355 itu, khususnya kumpulan mubaligh yang ingin mengembangkan agama mereka di negara ini.

Berucap di Rusila malam tadi, Abdul Hadi berkata, Singapura adalah “bapa DAP” dan di negara berkenaan parti yang memerintah ialah PAP (Parti Tindakan Rakyat).

“Dulu (semasa) Singapura dalam Malaysia, ada cawangan PAP di Malaysia. Bila Singapura keluar daripada Malaysia, PAP tukar jadi DAP.

“Jadi DAP ini anak butir taik PAP. (Saya) sebut dengan bahasa yang kasar sikit, ini dia,” katanya di majlis ceramah perdana sempena kejayaan pembentangan rang undang-undang meminda Akta 355 (RUU355).

Usul persendirian dibawa Abdul Hadi itu dibentang di Dewan Rakyat pada 6 April lalu sebelum Tan Sri Pandikar Amin Mulia selaku speaker menangguhkan perbahasan ke sesi akan datang.

Abdul Hadi membawa usul berkenaan bagi membolehkan Akta Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 1965 – nama lain bagi Akta 355 – mempunyai had hukuman lebih tinggi.

Cadangan itu mendapat tentangan banyak pihak. Selain DAP, parti komponen BN juga tidak bersetuju dan sebahagiannya menganggap rang undang-undang berkenaan akan membuka jalan kepada pelaksanaan hukuman hudud di Malaysia.

PANAS!!! DS HADI AWANG DEDAHKAN PARTI DAP DAN PAKATAN KHIANAT NEGARA DENGAN JEMPUT CAMPUR TANGAN ASING

Betapa bahayanya politik pembangkang yang diketuai DAP dan pakatan apabila sanggup bersyubahat dan menjemput kuasa asing menerusi agen mereka DEMI menjatuhkan sebuah kerajaan Islam demokratik. Tindakan ini seumpama pengkhianatan yang mampu menjerumuskan negara kita kedalam cengkaman kuasa asing dan lebih teruk lagi jika negara kita menerima nasib seperti syiria, iran, libya yang penuh kacau bilau dan kesengsaraan akibat kebodohan pembangkang mereka menjemput dan menerima campur tangan asing...

Mahukan anda lihat Malaysia jadi seperti negara terbabit? 

KIta harus bersyukur PAS kini lebih terbuka dan dapat melihat gambaran keseluruhan politik serta masa depan negara dengan lebih jelas... pendedahan Tuan Guru DS Hadi Awang Presiden PAS ini harus dipandang serius dan menjadi pegangan utama mengapa kita WAJIB tolak dan jatuhkan DAP serta Pakatan pembangkang!!!!



Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mendedahkan DAP dan Pakatan ada berunding dengan duta asing dan agen negara asing untuk campur tangan secara sulit bagi melaksanakan perubahan tertentu khususnya politik Malaysia.

Beliau menegaskan, PAS boleh berunding dengan UMNO, malah dengan siapa sahaja untuk melaksanakan Islam namun tidak akan berunding dengan pihak luar khususnya kuasa asing untuk campurtangan dalam negara ini.

“Sedangkan dia berunding dengan Amerika… dengan negara asing pun dia berunding …dengan kedutaan asing pun dia berunding. Berunding dengan negara asing untuk mengubahkan politik Malaysia.

“Kita tidak sampai tahap itu..nak suruh negara asing campurtangan negara ini. Kita berunding dengan UMNO sahaja sama-sama Melayu, Islam, itu salah? Dia berunding dengan Amerika tak apa, berunding dengan negara asing tak apa.

WAJAH AHLI PARLIMEN MELAYU TOLAK DAN TENTANG RUU 355 - HANJING PENJILAT JUBOR DAP KAFIR HARBI LAKNATULLAH RASIS CHAUVANIS

Demi DAPiggy vavi kafir harbi laknatullah rasis chauvanis anti Islam 5 ekor MP melayu selaku hanjing belaan vavi DAP ni tersenyum berdiri teguh dibelakang tuan mereka Khalifah Tuan Guru Lim Guan Eng menentang dan menolak RUU 355 yang khusus memperkasakan syiar Islam... 

Ya teruskan ya hanjing untuk jilat, hidu dan makan dedak DAPiggy ni... gadaikan Islam... teruskan bersyubahat dengan gerakan menjatuhkan Islam oleh DAPiggy.... mana tahu untung nanti hanjing boleh bertukar menjadi babi!!!


AKHBAR CINA NANYANG SIANG PAU HINA TS PANDIKAR DAN DS HADI PERSENDA RUU 355

Cina vavi kapiak ni sibuk sangat pasal RUU 355 bab hal ehwal Islam ni kenapa? pernah melayu Islam persoal campur tangan bab agama cina kapiak ni??? sedar atau tidak kita ja yang sibuk jaga hati hormat sensitiviti kapiak vavi ni... bila kita suara pertahan bab Islam dan Melayu kita pula dituduh rasis... sapa sebenarnya rasis, chauvanis dan celaka ni?


Mereka kapiak especially cina vavi ni selalu ja tanpa segan silu persoal sentuh dan cabar bab Islam dan Melayu secara terbuka... apakah anda lupa cubaan mereka mahu menggunakan kalimah Allah untuk kristian, lupakah anda kejadian cubaan murtad di gereja damansara... suara azan dan bacaan ayat suci Al-Quran mahu di tiadakan... dan banyak lagi kalau kita kaji dan dalami usaha menghancurkan Islam dan Melayu itu... 

Sampai dalam politik pun mereka galakkan melayu Islam berpecah belah malah sokong parti serpihan yang wujud... supaya apa??? mereka kapiak ni jadi dominan utama kuasai politik maka jika itu terjadi berakhirlah benteng Islam dan Melayu menerusi politik ketuanan melayu itu... maka dapat lah dihakis segalanya menerusi kuasa milik mereka... itu sebab utama kenapa kapiak cina vavi DAPiggy laknatullah kafir harbi ini perlu dihalang, dijatuhkan dan dimusnahkan...

RAFIZI SOTONG BAKAL WAKILI MALAYSIA KE PERTANDINGAN THE STUPIDEST PERSON IN THE WORLD (TSPW)

Rafizi Sotong dijangka akan mengikut jejak Harith Iskander mewakili Malaysia dan berjaya menjadi juara pertandingan The Funniest Person In The World (TFPW) di Levi, Finland namun kali ini Rafizi Pondan akan menyertai pertandingan The Stupidest Person In The World (TSPW). Penganjur, Tarikh, Masa dan Tempat dirahsiakan bagi menonjolkan KEBODOHAN MAKSIMUM peserta nanti... hahahaha...

Bukan rahsia lagi kehebatan Rafizi Sotong Pondan apabila terpampang di seluruh antero malaya akan tahap KEBODOHAN yang amat tinggi dimiliki beliau... berpendidikan, berjawatan tinggi dan diangkat sebagai ahli parlimen ternyata bukan halangan untuk menjadi BODOH... Disebabkan itu memang amat layak sekali beliau mewakili Malaysia bagi memajukan karear KEBODOHAN beliau dipentas antarabangsa...

Lihat betapa BODOHNYA Rafizi Sootong PUNDAN ini...

1. Rafizi Ramli hebat BODOH apabila mendedahkan skandal National Feedlot Corporation (NFC), namun akhirnya beliau telah disaman dan terpaksa membayar gantirugi RM300,000.

2. Rafizi Ramli hebat BODOH mendedahkan pembelian cincin DS Rosmah Mansor berjumlah RM24 juta dan akhirnya apabila perbicaraan di Mahkamah, beliau mengakui, "Saya hanya bergurau".


Monday, April 10, 2017

KENA SAMAN 100 JUTA MP DAP SEGAMBUT HARAPKAN DISKAUN MACAM LIM GUAN ENG DAPAT MASA BELI BANGLOW



Ahli Parlimen DAP Segambut, Lim Lip Eng telah disaman oleh MCA menerusi surat tuntutan (letter of demand) kepada Lim Lip Eng, meminta permohonan maaf secara terbuka, menarik balik fitnah yang dibuatnya dan sejumlah RM100 juta sebagai ganti rugi.

Surat tuntutan ini berikutan dakwaan Lim Lip Eng bahawa MCA menyeleweng dana yang diperoleh daripada sumbangan orang ramai dan kerajaan yang diperuntukkan untuk sekolah-sekolah jenis kebangsaan Cina. Dalam surat tuntutan bertarikh 29 Mac, MCA diwakili oleh firma guaman Ng & Farah, kata kenyataan Lim telah menyebabkan "kecederaan parah (severe injuries)" kepada reputasi parti.

SWITZERLAND SIASATAN 1MDB AGENSI BERITA REUTERS DAN THE INDEPENDENT BIKIN PANAS




Terbaru, 4 April 2017, Reuters baca di sini melaporkan Badan kewangan Switzerland FINMA telah menghentikan siasatan terhadap UBS Group AG (UBSG.S) berkaitan dengan dana 1MDB kerana tiada asas pembuktian.

Pada 23 Mac 2017, portal berita antarabangsa 'The Independent' baca di sini melaporkan siasatan Jabatan Kehakiman (DOJ) AS ke atas Jho Low adalah palsu. Laporan berkenaan juga melaporkan bahawa portal Wall Street Journal sengaja mereka cipta dan mensensasikan cerita tersebut.

Jadi... fikir lah ya betapa anda semua dibohongi dengan segala fitnah, pembohongan. spin dan penipuan berkaitan 1MDB... benarlah janji Allah SWT yang mana kebenaran pasti mengatasi kebatilan

Monday, April 3, 2017

TERKINI MALAYSIA KENA JUAL PADA INDIA PULA - BODOH PENJILAT MACAI PEMBANGKANG

Berapa kali dah Malaysia kena jual ni ya mula-mula katanya Malaysia kena jual pada Amerika lepas tu malaysia dijual pada perancis kemudian arab saudi pula beli malaysia dan aritu malaysia kena jual pula pada china. Sekarang malaysia kena jual pada india pula... sewel dan senget ke otak pemakan dedak pembangkang ni... hahahaha... macam mana pula nak bahagikan Malaysia ni sebab dah kena jual banyak negara dah ni hahahaha... bodoh bin bahalol kikikiki....

Kata kena jual tapi kenapa negara-negara tu bawa masuk pelaburan beratus billion ke dalam malaysia.... malah bagi juga Malaysia melabur dalam negara mereka.... siap bantu menjana ekonomi dan bagi malaysia keistimewaan dalam perjanjian perdagangan... pelik-pelik... kata kena jual hahaha...

Uppsss... mungkin sebab dah nyanyuk bin lupa kut ditambah terlebih makan kari mamak karala dan otak dah kena liwat dari sungai buloh... tu tak campur termakan vavi yang disuap DAPiggy hahahaha... tak hairan penjilat dan macai pembangkang sememangnya bodoh bangang cap bahalol hahahaha....

p/s jangan lupa minum kopi dan makan karipap dibuat lelaki jambu... nak sedap lagi sambil jilat ice cream sekali .... berkipas china doll dan jando dalam toilet hahahaha....


SARAWAK REPORT FITNAH GAMBAR NAJIB ROSMAH SHOPPING BARANG KEMAS - SAMAN APA TUNGGU LAGI

Sarawak report palsukan gambar konon najib dan rosmah dalam gedung barang kemas konon nak psywar dan fitnah najib rosmah shopping emas dan bersenang lenang lah tu semasa lawatan di india. Allah maha kaya sekejap ja penipuan ini telah didedahkan seperti di bawah. Alangkah bodoh bangang dan bahalol macai serta penjilat pembangkang yang masih merujuk kiblat berita kepada sarawak report... 

Jelas sarawak report portal pembohong penipu dan penyebar fitnah yang jelas hanya alat pembangkang!!! berita dan bahan sarawak report ini juga hanya setaraf najis dalam jamban dan sisa kumbahan dalam longkang sahaja... tapi adalah atas sikit dari nanah dan darah busuk dari mulut lapiji sotong... hahaha...

so nak percaya lagi sarawat report ni???? cukup-cukuplah jadi bodoh... takkan nak kena bodoh selamanya kan...


mamak karala mudha lupha suka bergambar dengan pemilik dan pengasas sarawak report... wow patut laaahhhh... otak makin tak betul semua amik cerita palsu dan tak betul sebab merujuk sangat sarawak report... mamak ohh mamak...

LEPAS LIM GUAN ENG SKANDAL BANGLO MURAH RASUAH KINI TERESA KOK DISERBU SPRM SALAH GUNA WANG KEBAJIKAN SELANGOR

Selepas skandal rasuah banglo diskaun tak ada kolam renang ketua menteri pulau pinang DAP lim guan eng kini tiba pula giliran skandal songlap duit kebajikan rakyat selangor yang digunakan bagi tujuan pilitik diluar negeri selangor oleh teresa kok ahli parlimen DAP. Bersihlah sangat kan pembangkang... 

tak apa tunggu kejap ja lagi terkangkang lah segala skandal, rasuah, penyelewengan, kronisme, nepotisme dan salah guna kuasa pembangkang ni.... tungguuuu!!!!


Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini menyerbu pejabat Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok, berdekatan Kuchai Lama di sini. Difahamkan, mereka tiba kira-kira jam 11.00 pagi. Tindakan itu dipercayai susulan laporan dibuat Pengerusi Pengerusi Gabungan NGO Malaysia, DS Jamal Md Yunos, berhubung dakwaan penyelewengan dana Yayasan Anak Selangor (YAWAS).
 
YAWAS sekiranya diedarkan dalam Parlimen Seputeh maknanya sudah berlaku salah guna kuasa dan penyelewengan wang kerajaan negeri Selangor.

Jika benar kenyataan Teresa Kok bahawa Pusat Khidmat Parlimen Seputeh beliau menyalurkan dana YAWAS, ia sudah mengesah salah guna kuasa walaupun wang sampai kepada penduduk di sana. Kali terakhir duperiksa kawasan Seputeh di bawah Wilayah Persekutuan.

Untuk mengelak 'kemaluan', Teresa Kok dalam Sidang Medianya menyifatkan tindakan SPRM berkenaan sebagai 'lawatan' dan bukan 'serbuan'. Kenyataan tersebut bukanlah merupakan asing bagi kita. Sewaktu kediaman Lim Guan Eng diserbu SPRM, peguam beliau, Gobind Singh Deo juga menyifatkan tindakan SPRM berkenaan sebagai 'lawatan' dan bukan 'serbuan'. Apa-apalah DAP.
 
Cuba kalau pemimpin UMN-BN pastinya menyalak meraung dan bersembur mulut menjaja cerita yang di tokok tambah siap tambah spin fitnah dan pembohongan lagi...

Wednesday, March 15, 2017

RISIKAN KOREA UTARA BONGKAR MALAYSIA MILIKI BOM ATOM PUNCA DENGKI DAN CARI PASAL

Apa yang didedahkan ini amat top secret malah sumber saya memberi tahu mungkin pendedahan ini menyebabkan kami akan diekori rapat pihak secret service dalam dan luar negara. Semua tahu bahawa pertikaian malaysia dan korea utara berpunca kes pembunuhan namun tindakan pelik KORUT begitu mengelirukan... apakah ada sebab lain...

Menteri Pertahanan penuh konfiden krisis tidak akan membawa kepada keadaan lebih teruk lagi... dan jka berlaku apa-apa Malaysia memiliki kelebihan... ya... kelebihan...  ramai yang sangsi malah penjilat, macai dan pemakan dedak pembangkang sibuk perlekeh kerajaan... MACAM tak ada semangat PATRIOTIK... kalau cinapig kapiak dan keliang pariayatu faham lah sebab depa susur galur asal china dan india... ni yang melayu Islam pun dok jilat juga pungkok DAPiggy...

SENJATA RAHSIA

Pada mulanya korea utara memandang rendah pada Malaysia kerana perisik mereka kerap melaporkan pergerakan dan aktiviti tokoh spiritual malaysia... ayahanda kipidap... malah dikhabarkan pemimpin tertinggu KORUT sendiri melihat live video pengintipan dari Malaysia berkaitan ayahanda kita...



Namun segalanya berubah apabila dipercayai perisik korea utara menemui Nuklear Malaysia.... malah bukan itu sahaja... 

Rupanya Malaysia memiliki puluhan ribu roket yang amat banyak bersepah-sepah yang boleh ditemui di tepi jalan, premis kedai dan bangunan serta kadang kala dalam longkang... daftar kod persenjataan bagi Korea Utara untuk roket balistik Malaysia ini adalah "DAP"





Terkini maklumat yang dibocorkan mendapati Korea Utara pasti menyerah kalah kalau mereka juga tahu sebenarnya BOM ATOM ada di Malaysia... 


hahaha... maaf jangn siyes jaaa.... kenalah cool and chill juga bro... apapun tolak macai, penjilat dan boneka pembangkang... hampeh!!! tak patriotik langsung....

MALAYSIA KERAJAAN KORUP, EKONOMI MERUDUM, PELABURAN TAK ADA JOM LIHAT FAKTA NI

Teruk betulkan keadaan Malaysia sekarang ini yang dipimpin oleh DS Najib dan UMNO sebab berdasarkan apa yang viral di FB, whatsapp, telegram, IG, blog dan segala macam media sosial kata teruk, merudum dan sebagainya.... tak kisah lah dalam kitab rujukan dan KIBLAT macai dan penjilat apa saja kerajaan buat teruk silap dan salah... habis apa yang betul???

Malah "spin" yang bertebaran ini disokong pula oleh tokoh-tokoh politikus kaki spin ternama seperti Diktator DAP lim kit siang, MahaLupha Mader karala, Bini peliwat Azizah, Anak Peliwat Izah, Kaki Iceream ASmin, Mulut Najis Lapiji, Penjilat Mat SabuN, Kaki BOhong Projek Hussam, Anak Manja BOBOI mukeriz, Kaki Tikam Muyidin, Penjaga retis Sapie semporna, Kaki Rasuah Guan ENg, Sotong Misai Khairudin dan banyak lagi pemimpin sampah pembangkang bergelumang najis dan nanah dalam mulut bohong spin dan tipu rakyat demi kuasa politik.

So semuanya tak betul ya??? habis macam mana Malaysia dapat pengiktirafan di bawah ini???


Mohon rakyat semua tepuk dada tanya iman, fikir dan cari fakta sebenar dan buka hati untuk buat keputusan tepat... cukuplah kena spin, perkuda dan bohong selama ini oleh pembangkang ooii!!!

Monday, March 13, 2017

AGEN HUNT MISSION IMPOSSIBBLE MENANGIS DENGAR SOALAN BODOH MP PKR BANGANG SIM TZE

Soalan MAHA BANGANG dan BODOH itu adalah " Berapa Perisik Asing Di Malaysia" dan di jawapan DS Zahid TPM " perisik asing tidak mendaftar sebagai perisik dengan Kerajaan Malaysia" hahahaha... mungkin lembu ni baru tahu kerja perisik ni rahsia kut... buat ops senyap-senyap... tak ada kwsp or pencen... dan yang paling penting tidak mendaftarkan diri dengan kerajaan yang dirisik kah kah kah...

Itulah sahaja lah tahap minda otak dan pemikiran AHLI PARLIMEN PKR... kelakar dan bodoh yang amat kenapalah pengundi tergamak boleh pula menaikkan pemimpin bodoh seperti ini hahaha... tapi apa nak hairan berlambak pemimpin bertaraf mee segera dan jamban dalam pembangkang... tu sebab hampeh dan lahanat sangat lah  tindakan dan kenyataan yang dibuat....



.
maklumat risikan memberi tahu... persatuan agen risikan sedunia terharu dan ramai spy yang menangis tersedu-sedu mendengar soalan MP Bayan Baru ni... tersentuh kerana terasa amat dihargai khidmat mereka sampai ditanya dalam parlimen malaysia... terasa kebajikan mereka TERJAGA...


Mungkin pembangkang lepas ni boleh minta kerajaan kuat kuasakan supaya mengisi borang pengistiharan sebagai spy sebelum memasuki malaysia hahahahahaha... contoh di bawah...mungkin ini JASA BESAR Pengarah Strategik PKR... hahaha... jawatan pak BADUT dan PELAWAK...

Sapa saja pengang jawatan ini pasti jadi bodoh dungu dan baghal... kuar kenyataan mengarut berunsur spin fitnah dan pembohongan... tak percaya lihat saja  Saifuddin Nasution, Nik NAzmi dan Rafizi Ramli. Kini dipegang oleh bekas pembantu Dato Seri Anwar Ibrahim, Sim Tze Tzin...


Thursday, March 9, 2017

JOM MENYOKONG KERAJAAN BERHADAPAN KRISIS KOREA UTARA - PADAH APABILA ANAK MANJA ALA BOBOI JADI PEMIMPIN UTAMA

Kalau dah anak manja ala BOBOI memerintah negara komunis terpencil pula tu inilah jadinya memang amat BODOH, BANGANG dan BAHALOL segala keputusan, tindakan dan otak hanya bertaraf kepala jamban.

Al-Kisah nya krisis ini bermula apabila Kim Jong-nam abang Kim Jong-un pemimpin boboi Korea Utara telah dibunuh di KLIA. Maka Polis Malaysia mahu melakukan bedah siasat.... dan siasatan terperinci sebab berlaku jenayahkan... tak kiralah dia dibunuh agen perisikan sulit rahsia ka... tapi jenayah berlaku kenalah siasat...

TAPI malaun kepala kentut pihak Kedutaan Korea Utara tak bagi, alih-alih nak tuntut balik mayatnya terus yang mana tanpa mayat berkenaan pasti sukar kan siasatan. Pendirian polis kita ialah sila ikut prosedur Malaysia... walau pun yg terlibat rakyat korea dah dia mati di sini kena ikut lah prosedur malaysia...  Tak puas hati punya pasal, Duta Korea Utara iaitu Kang Chol mempertikaikan undang-undang Malaysia....

Malaysia siap beri peluang utk DUTA kaki jilat ini beri penjelasan hingga habis tempoh... Maka Malaysia mengisytiharkan Kang Chol sebagai “persona non grata” (orang yang tidak dihargai), dengan erti kata lain, kena halau... pegi berambus... get out!!!


JUSTIFIKASI TINDAKAN MALAYSIA

Tindakan yang diambil oleh Kerajaan Malaysia dalam berhadapan konflik dengan Korea Utara adalah demi mempertahankan kedaulatan dan kepentingan rakyat negara ini.

Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Serantau Muslim (Serantau Muslim), Dr. Raja Ahmad Iskandar Raja Yaacob berkata, kerajaan Malaysia memang perlu menyatakan pendirian berbentuk penafian dengan amaran keras kepada Korea Utara.

“Dengan rekod hak asasi manusia yang sangat buruk di Korea Utara, pilihan terakhir Malaysia adalah membeku hubungan diplomatik dan mengusir Duta Korea Utara pulang sebagai mesej pendirian.

“Tindakan Korea Utara menghalang pegawai-pegawai kedutaan dan rakyat Malaysia di Korea Utara pulang telah melanggari semua konvesyen antarabangsa. Lantaran itu, Malaysia perlu mengambil langkah yang sama terhadap Korea Utara yang mana ianya dibenarkan oleh undang-undang antarabangsa,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.


TUDUHAN TINDAKAN KERAJAAN TIDAK BIJAK
.

Mereka yang komen negatif patut sedar mereka TIDAK PATRIOTIK dan menyerlahkan tahap kebodohan yang maha tinggi.

Dari permulaan drama ini Malaysia telah bertindak mengikut undang-undang dan norma antarabangsa. Namun, bedah siasat akan mendedahkan kebenaran tentang kematian misteri Kim Jong-nam. Kedegilan Korea Utara dalam memberi kerjasama seolah-olah memberi tanda ada udang di sebalik mee Jajangmyeon. 

Apa yang Korea Utara buat sekarang ialah “blackmailing” (peras ugut). Ini bukan kali pertama. Tanyalah jiran Korea Utara iaitu Korea Selatan dan Jepun sudah berapa kali diperas ugut olehnya.

Adakah Malaysia berhak untuk mengisytiharkan Duta Korea Utara sebagai “persona non grata”? Ada. Ia telah diperuntukkan dalam Artikel 9, Konvensyen Vienna Mengenai Hubungan Diplomatik 1961. 

Yang bersalah dalam hal ini ialah Korea Utara kerana 11 rakyat Malaysia yang berkhidmat dalam kedutaan (9 orang) dan World Food Programme (2 orang) ditahan itu ada kekebalan diplomatik (“diplomatic immunity”).

MALAYSIA TAKUT KOREA UTARA? DIPLOMAT RUSIA PUN PERNAH KENA HALAU TAU



Dalam konteks Malaysia pula, ini bukan kali pertama negara kita mengusir diplomat asing sebagai status ‘persona non grata’ waima dengan kuasa besar dunia yang kekuatan tenteranya jauh lebih hebat berbanding kita sendiri. Antara mendapat liputan luas media antarabangsa sebelum era kemunculan laman sosial maya, ialah kes tiga diplomat Kedutaan Kesatuan Soviet (kini Rusia) pernah dihalau pada 1981 kerana melakukan aktiviti pengintipan.

Untuk rekod, salah seorang setiausaha sulit Tun Dr. Mahathir Mohamad turut ditahan pihak polis kerana menjadi ejen perisik Soviet, dan ia berlaku beberapa hari sebelum beliau dilantik sebagai perdana menteri yang keempat. Jangan lupa, tindakan Malaysia berani menghalau staf diplomatik Soviet kemudian diikuti negara jiran, Singapura dan Indonesia atas sebab sama, namun pembangkang ketika itu tidak menjadikan ia bahan polemik di Parlimen.

Bayangkan, jika dengan pihak Soviet yang pernah menaungi Korea Utara sepanjang Perang Dingin dengan AS pun, Malaysia boleh bertindak ‘garang’, apatah lagi rejim diktator Jong-un yang hidup dalam ketakutan dan penuh ilusi.


SENANG CERITA

Dalam hal ini, orang asing sedang memijak kepala kita kerana kita mempertahankan hak kedaulatan kita, jadi kita harus bersatu sebagai rakyat Malaysia yang bermaruah, bukan memperlekehkan kerajaan sendiri.

Kalau di saat ini pun anda masih mahu menjadi zombie politik, mohon sila berpindah ke Korea Utara. 



http://www.mynewshub.cc/utama-sensasi/teguran-pedas-buat-yang-kecut-dengan-korea-utara/

VIDEO DAN GAMBAR VIRAL BARAT KIBLAT GAYA HIDUP PEMIMPIN MUDA MELAYU DAP


berciuman, berpelukan erat, menari di disco, mempamer keintiman umpama suami isteri malah ada kes yang dikatakan duduk serumah malah bersekedudukan dengan pasangan bukan Islam. Ini bukan hal baru malah perkara ini macam tak penting dan biasa bagi penjilat tegar serta pemakan dedak pakatan pembangkang malah mungkin sama saja gaya hidup kebaratan dalam DAP PKR PAN dan seangkatan mereka.

video dan gambar sudah viral... skandal lama juga mungkin didedahkan... alamak!!!

Banduan peliwat confirm bersalah dan dijatuhi hukuman serta kantoi berzina dengan china doll pun mereka boleh JUNJUNG SEMBAH nak angkat jadi PM... individu bermanja mesra dengan janda siap ice cream ke hisap dan jilat dalam toilet pun boleh jadi MB inikan pula pemimpin muda kan... apalah sangat nak hidup sosial camtu hehehe... boneka kafir harbi laknatullah rasis chauvanis anti melayu Islam... biasalah kan...

Tepuk dada tanya iman... anda Islam..maka buka minda... fikir jauh...


 
TAPI MACAM BIASALAH... SPIN, TUKAR CERITA DAN NAFIKAN... lepastu tuduh tak ada modal lain ke nak cerita kalau nak kenakan pimpinan pembangkang... asyik cerita sex ja... hahaha... abis dah moral korang macam tu apa khalayak tak berhak tahu... nak pilih pemimpin yang memang berskandal sex je keje nya... nak buat macam mana... kena dedah lah... abis takkan nak "SPIN" cerita pemimpin kau tengah kacau dodol ormakan karipap bulu hahahaha....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.