Wednesday, August 4, 2010

KERAJAAN SELANGOR HISAP DARAH RAKYAT : RM 100K SETAHUN UNTUK AHLI MAJLIS PBT YANG KEBANYAKAN KRONI LANTIKAN PAKATAN RAKYAT

GILA-Rm100 Ribu Gaji Setiap Ahli Majlis PBT Selangor Wang Hasil Keringat Rakyat Selangor!!!

Maklumat yang baru di terima daripada sumber dalaman pejabat Negeri Selangor mendedahkan satu butiran terperinci akan KERAKUSAN Kerajaan Pakatan PAS,DAP dan PKR yang di ketuai oleh Khalid Gagap dalam mengaut hasil Rakyat Selangor.

Untuk makluman semua Pada waktu ini setiap Ahli Majlis PBT di bayar Gaji berserta Elaun dan Kos sampingan sebanyak RM 100 Ribu Setahun!

Terdapat 8 PBT di Selangor yang mana setiap PBT di anggotai oleh 22 Ahli Majlis! Dengan Pendapatan Rm100 Ribu setahun bagi Ahli Majlis PBT maka menjadikan jumlah keseluruhan Wang Rakyat Selangor yang di gunakan untuk membayar gaji Ahli Majlis PBT ini RM 17 Juta 600 Ribu!

Jumlah ini merupakan sekali ganda daripada Gaji yang di bayar kepada Ahli Majlis PBT Sewaktu Kerajaan Barisan Nasional Mentadbir.

Adalah Jelas di sini bahawa Kerakusan pihak Kerajaan Pakatan DAP,PAS dan PKR dalam mengaut Wang Rakyat Selangor semakin menjadi jadi. Tidak cukup dengan Wang Songlap Hasil Pasir yang di korek, ini pula di tambah oleh mereka!

Kita desak agar pihak Khalid Gagap Menteri Besar Selangor menjelaskan mengapa di peruntukkan sebegitu banyak Wang Rakyat Selangor dalam membayar Ahli Majlis PBT itu! Apakah bayaran sebanyak RM 100 Ribu setiap orang Ahli Majlis itu berpatutan dengan tugas mereka?

Harap Rakyat Selangor sedar hal ini! Penasihat Keewangan Selangor Anwar Ibrahim perancang Kerakusan Mengaut Wang Rakyat Selangor!

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.