Tuesday, August 31, 2010

MELAYU TUNTUT ANAK CINA BANGSAT NAMAWEE DITAHAN DAN DIBUANG KERAKYATAN

* KALAU KERAJAAN ADA TELUR... TANGKAP DAN BICARAKAN ANAK CINA BANGSAT INI... DAN MOHON KEPADA DULI YANG MAHA MULIA YANG DIPERTUAN AGONG UNTUK MELUCUTKAN KERAKYATAN ANAK CINA BANGSAT INI...

Pihak GWM masih menunggu berita rasmi jika benar Si Goblok ini sudah di tahan reman oleh pihak Kementerian Dalam negeri (KDN) malam tadi.

Jika benar berita yang disampaikan ini, maka Menteri Amaran sudah melakukan tugas dengan cukup baik, Well Done Minister of Warning! Mungkin boleh dilupuskan seketika title yang tidak enak didengar selaku Menteri Dalam Negeri.

Si Goblok yang bernama Wee Meng Chee atau lebih dikenali kerana kegoblokan sebagai ‘NameWee’ telah banyak melakukan onar dan menconteng anasir anasir perkauman (racism) melalui provokasi lagu Negaraku kepada Negarakuku suatu ketika dahulu.

Tidak insaf dengan kegoblokannnya, The Goblok NameWee sekali lagi mengulangi perbuatan provokasi dengan menerbitkan satu lagi video klip gobloknya.

Jika PERKASA mengulangi pendirian mahu Si Goblok ini di buang negeri, adalah lebih baik jika dibuang taraf kerakyatan sahaja Si Goblok ini. Malah Si Goblok ini boleh terus berambus dari tanah air Malaysia dan menetap mana mana negara yang difikirkannya sesuai untuk didiami.

Si Goblok ini mungkin boleh berhijrah ke Singapura yang lebih dikenali sebagai Freedom Land of Speech. Kita boleh lihat sama ada Si Goblok ini berani menerbitkan video klip gobloknya dengan menghentam lagu Singapura menjadi lebih aib. Kalau ada telur la !!!

Persoalan sekarang apakah yang KDN akan lakukan setelah menahan Si Goblok ini. Adakah lebih banyak bentuk amaran dikeluarkan atau terus menahan Si Goblok ini di bawah Akta Hasutan 1948.

Kita mahu melihat pihak KDN tidak prejudis dalam menjatuhkan hukuman yang difikirkan sewajarnya.

Atau KDN masih lagi takut dibayangi oleh demonstrasi oleh pihak pembangkang dan bangsa ultra kiasu yang sememangnya mahu mempertahankan Si Goblok ini kerana kiasusisme.

Lupakan sebentar isu sokongan undi bangsa ultra kiasu dan beranilah berhadapan dengan realiti bahawa Si Goblok Namewee ini sudah terlalu kurang ajar dan biadab.

Tidak mustahil Si Goblok ini akan mengulangi perbuatannya kerana KDN boleh diperkotak katikkan melalui laungan amaran semata mata!

Sudah tiba masanya KDN menahan Si Goblok ini dibawah Akta Hasutan 1948 dan perlu memberi hukuman yang setimpal dengan perangai ultra kiasu beliau.

Tahanan reman ... tahanan ISA ... atau dibuang negara sahaja! Itulah jawapan yang paling mudah ... berani berubah!

Sumber Blogg Gelombang Wangsa Maju



JOIN FACEBOOK
KAMI MAHU NAMEWEE DI KENAKAN TINDAKAN BERAT
KLIK LINK INI

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.