Friday, August 20, 2010

KERAJAAN TIDAK ADIL : KALAU MELAYU RACIS TAPI BAGI CINA DEMI KEADILAN

Salam Pejuangan...

Tahniah Pemuda BN akhirnya mereka berjumpa titik pertemuan dengan parti komunis Cina Laknatullah... lepas ni boleh lah jadi anjing suruhan DAP macam Anwar & Geng

Tahniah juga pada BN, UMNO dan Kerajaan kerana sentiasa memberikan kemenangan kepada kaum Cina... dan secara paksa membuatkan kaum Melayu 'DIAM' dan merelakan maruah, hak dan keistimewaan di 'perkosa' rakus oleh Cina Komunis lahanat...

Tahniah lagi kepada UMNO, BN dan Kerajaan kerana memberikan 'lesen' besar pada Cina untuk memukul gendang perkauman dengan merelakan Kaum Cina menuntut macam-macam hak Melayu untuk dihapuskan agar Kaum Cina turut menikmatinya walhal Cina bangsa pendatang dan tanah ini hak Melayu dan hak itu hak bumiputera asal di tanah ini...

Tahniah kepada Kaum cina kerana berjaya membodoh dan membaculkan UMNO, BN & Kerajaan... Kaum cina bebas tiup isu perkauman tanpa dikenakan tindakan undang-undang... tak kisah langsung hinggakan akbar cina bebas ungkit dan persoal hak Melayu... kerajaan ok jer...kerana mereka kata itu atas dasar keadilan... tapi bila Melayu bangkit balas mempertahan hak mereka... wah! kerajaan, UMNO & BN menyalak-nyalak sebab encik Cina marah... hinggakan ada kena lucut jawatan... kena hukuman... dipaksa minta maaf... wah! hebat! KERANA DITUDUH RACIS... apa ke bangsat! yang PALING BANGSAT CIUM KERIS... KERIS WARISAN MELAYU... KENA MINTA MAAF DARI CINA... APA TAK BACUL MELAYU TU!...

Tahniah juga pada Najib dan BN kerana mungkin inilah penghujungnya karier anda dan BN serta UMNO... Senang cerita lah... Pujuk Cina bagai nak gila... percayalah nanti mereka tetap sokong Pakatan & DAP sebab janji cina Memerintah Malaysia... Melayu pula dikorbankan, dilukakan dan disakiti demi puaskan hati Cina... akhirnya Melayu kecewa dan tak sokong UMNO & BN dengan memberikan undi protes... akhirnya "yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran"... berakhirlah riwayat UMNO dan BN... dengan punca utama sengaja meminggirkan pengundi melayu demi jaga cina yang akhirnya mengkhianati Umno & BN...

TAHNIAH!

Pengetua 'rasis': Pemuda BN senada dengan DAP

Pemuda BN turut menyeru kerajaan tidak memandang remeh isu seorang pengetua yang didakwa menghamburkan kenyataan perkauman supaya ia menjadi isyarat tegas terhadap tindakan bertentangan dengan gagasan 1Malaysia.

Sehubungan itu, gabungan 14 sayap Pemuda dalam parti itu sepakat berpendapat insiden yang didakwa berlaku di Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Abdul Rahman, Kulai, haruslah disiasat sepenuhnya dan sekiranya benar hendaklah dihukum dengan keras.

Menurut satu kenyataan bersama hari ini, Pemuda BN mencadangkan hukuman yang berat dikenakan menurut peruntukan bawah Seksyen 504 Kanun Keseksaan.

Sekyen tersebut - berhubung "kecenderungan menghina bagi tujuan mencetuskan provokasi bagi mengganggu keharmonian" - memperuntukkan hukuman penjara sehingga dua tahun, denda atau kedua-duanya.

Kerajaan didesak bertindak ke atas seorang pengetua sekolah yang didakwa menghamburkan kata-kata perkauman yang menghina pelajar Cina dan India pada satu majlis anjuran sekolah tersebut di Kulai, Johor.

Senada dengan DAP?

Penasihat DAP Lim Kit Siang dalam satu kenyataanya berkata, tindakan disiplin yang paling keras perlu dikenakan terhadap pengetua SMK Tunku Abdul Rahman, Siti Inshah Mansor yang didakwa mengeluarkan kata-kata itu.

Lim berkata tindakan perlu diambil terhadap Siti Inshah memandangkan tindakannya itu bertentangan dengan konsep 1Malaysia yang dipelopori perdana menteri Datuk Seri Najib Razak.

Katanya, Siti Inshah sanggup mengeluarkan kata-kata yang begitu menghina, menyinggung dan rasis itu dalam satu majlis untuk melancarkan sambutan Hari Kebangsaan sekolah tersebut.

Ironinya, tema sambutan Hari Kebangsaan tahun ini ialah '1Malaysia Menjana Transformasi,' kata Lim lagi.

Menurut beberapa laporan polis yang disebarkan di dalam talian, Siti Inshah didawak mengeluarkan kata-kata berkenaan pada 12 Ogos lalu ketika mengulas mengenai masalah disiplin pelajar.

Didakwa, beliau menyatakan bahawa pelajar Cina "tidak diperlukan" dan perlu "pulang" ke China manakala pelajar India patut membuang ikatan tali di pergelangan tangan mereka.

Beliau juga didakwa berkata hanya anjing yang memakai tali seperti itu.

Lim berkata, insiden tersebut membangkitkan semula ingatannya kepada kenyataan menghina yang dibuat oleh bekas ketua bahagian Umno Bukit Bendera Datuk Ahmad Ismail dan juga oleh bekas pegawai khas perdana menteri Datuk Nasir Safar.



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.