Tuesday, August 24, 2010

PAS SOKONG DOAKAN KAFIR LIM GUAN ENG GANTI DYMM YDP AGONG - KETUA AGAMA ISLAM NEGARA

Posting Asal - GELI : hamPAS Pertahan Khatib Doakan Nama Guan Eng Ganti Nama Agong

Dewan Pemuda Pas Pusat mempertahan tindakan khatib jemputan, Zakaria Ahmad, yang mendoakan kesejahteraan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menggantikan Agong semasa khutbah Jumaat di beberapa daerah di negeri itu.

Ketuanya, Nasarudin Hassan berkata, tiada salahnya bagi umat Islam memohon kepada Allah agar diberi hidayah kepada Guan Eng supaya menerima Islam walaupun dalam khutbah Jumaat.

"Nabi Muhammad SAW sendiri pernah mendoakan agar orang-orang kafir diberi hidayah agar memeluk Islam. Jadi dari segi hukumnya, tindakan Zakaria tidak salah," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Nasarudin berkata demikian ketika diminta mengulas pengakuan Zakaria yang juga ahli Pas bahawa beliau bukan khatib pertama yang membaca doa seperti tersebut sejak dua tahun lalu.

Sumber : RAM

Suka hatilah PAS... buatlah apa saja... isunya kenapa gantikan nama KAFIR tu dan tak doakan DYMM YDP Agong... walhal banyak sekali onar dan sabotaj ke atas melayu Pulau Pinang dilakukan KAFIR Lim Guan Eng... malahan khatib tak baca khutbah ikut teks disediakan... walhal teks itu bertujuan menyampaikan peringatan berguna pada muslimin dan memelihara agar khutbah tidak dipolitikkan... kenapa nak politikkan juga... kalau PAS buat semua betul... cuba UMNO... ikutlah PAS oii!



1 comment:

Anonymous said...

Orang Pas ni kalau bangkai gajah kat depan mata tak nampak tapi kalau bangkai semut kat seberang laut pun nampak... Pas adalah Parti perosak bangsa dan agama... sanggup bersekongkol dengan Kafir Harbi laknatullah demi mencapai matlamat politik mereka... ingatlah wahai orang Pas bahawa "Matlamat Tidak menghalalkan cara". Rasulullah SAW menentang Kafir Harbi tetapi Pas jadikan teman... BODOH !!!!!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.