Tuesday, February 3, 2009

TABIKA KEMAS & DEWAN ORANG RAMAI DIKUNCI : TANDA TERIMA KASIH MENGUNDI PAKATAN RAKYAT



Salam Perjuangan...

Terima Kasih Kerana Mengundi pakatan Rakyat... Tidak kira anda bersama pakatan rakyat atau Barisan kita akan jaga kebajikan semua demi negara kebajikan.... JAHANAM!!! waktu kempen macam-macam janji diberikan bukan cakap apa saja demi meraih undi sanggup....

Tragedi TERENGGANU kembali berulang... Di PERAK... DI PULAU PINANG... selepas ini SELANGOR.. dan Di Kedah akan menjadi mangsa kerakusan mereka yang menjadi pengih kuasa... lihatlah... dimana anak-anak kita? kaum wanita dan masyarakat nak beraktiviti???

Masa depan dan pendidikan anak-anak sanggup digadaikan demi hak... kuasa dalam politik... Bukan sahaja TABIKA KEMAS DI KUNCI Malahan DEWAN ORANG RAMAI juga dikunci... ini ke kepimpinan yang kita nak sokong... sedarlah kita telah ditipu pakatan rakyat... dengan negara kebajikan kononnya di mana??? soal diri anda di mana kebajikan nya??? lebih baik kah hidup anda? atau hidup ahli atau golongan rapat PKR PAS DAP pemimpin mereka yang lebih senang?



Bukti surat / notis pengosongan bangunan TABIKA KEMAS.... jangan berdolak dalik lagi...



Tinggal kenangan di negeri Pakatan Rakyat berkuasa...

Insaflah... kepada diri saya dan rakan rakan semua bukti telah jelas nyata apa tunggu lagi? nak biar diri kita terus di perbodohkan Anwar dan rakan rakan seterusnya konco-konconya... kita ditipu dan dibohongi... mereka bukan nak jaga kebajikan tetapi merampas kuasa yg sebenarnya emnajdi agenda utama...
Lepas berkuasa apa? ingat nak jaga kebajikan kita ke? jaga perut... kroni... anak beranak... dululah, baru berkuasa di beberapa negeri dah tunjukkan belang... kalau kuasai negara rasa-rasa apa jadi???
Renung-renungkan selamat berjuang



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.