Wednesday, May 2, 2012

VIDEO SKANDAL SEKS AZMIN ALI GAMBAR JELAS


Semenjak malam tadi sudah tersebar meluas di internet [sumber], aksi aksi panas seorang lelaki "mirip" Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Mengikut sumber sumber yang disampaikan oleh pembekal foto foto tersebut..., diberitakan lelaki yang "mirip" Azmin telah dirakam bersama-sama dengan seorang ibu tunggal yang bertugas sebagai Setiausaha Kerja Pusat Khidmat PKR Bukit Antarabangsa...

Beberapa aksi merakamkan lelaki "mirip" Azmin berkunjung ke kondo yang disewakan untuk kekasihnya itu bertempat di Bukit Antarabangsa, disusuli dengan aksi ice cream....

Ini memang Azmin Ali

Ini Timbalan Presiden PKR, macam Azmin Ali


Di sebelah Anwar Ibrahim ini seiras Azmin Ali.

INI SIAPA PULA??? 

Kata Nik Aziz Video dan gambar BESI! tak boleh percaya atau jadi bukti... abis yg PAS dan pembangkang jaja gambar superimpose FITNAH murah konon DS Najib, Razak Baginda dan Altantunya makan sama tu apa??? kata nak dedah bukti sampai sekarang HARAM JADAH tak ada!

Nah ko tengok betul2... AZMIN ALI atau bukan???










ALA... TAK CLEAR LAH... BESAR SIKIT BOLEH? NAK KASI YAKIN INI ABANG AZMIN ALI

Dengar malam tadi Anwar mengamuk dalam mesyuarat khas PKR kerana "cemburu" Azmin layan orang lain dan paling dia marah sebab tak ajak dia join sekali... malah Azmin dapat ice-cream pulak tu... merah padam muda Anwar sambil makan karipap he he he...

Untuk cover Anwar suruh Azmin Ali kata bukan dia... mirip dia sahaja sebab "perut buncit"... he he he











12 comments:

Anonymous said...

Spot the similar……. between:

http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

and this….

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Got something????

Anonymous said...

wow baju sama....

lijitra said...

Idealis malaysia khasnya dan amnya bloger umeno sudahlah dgn merepek tu.tak abih2 cerita sex.hentilah fitnah.Allah bagi akai guna akai dgn baik.jgn jadi binatag otak saja ada.

Anonymous said...

fitnah kepala bapak kau.. dah confirm iblis ass..minn, mata lijtra yang kelabu kerana awak hanya bermata satu, hati awak kata ya itu adalah ass...min tapi tetap tdak menerima kebenaran itu..

Penyokong IDEALISMALAYSIA said...

to - lijitra

wahhh... kalau dedah pasal pemimpin pembangkang kata FITNAH, MEREPEK, TAK ADA OTAK, BAIK JADI BINATANG dsb... habis kalau blogger pembangkang FITNAH pemimpin kerajaan atau UMNO ko halal dan boleh pulak??? memang pukimak lah ko ni... agama mana ajar macam tu? boleh pulak double standard!

Ni depa dedah sebab nak bagi tau pemimpin anugerah tuhan yg ISLAMIK sgt tu dan pengikutnya TAK BERMORAL! Ni nak pi cacang satu MALAYA supaya han paotak lembu semua yg jd pengikut PELIWAT x pilih pemimpin macam ni utk perintah m'sia... kalau lahanat macam ni naik jd pemimpin m'sia JAHANAM negara dan gelap masa depan anak2 termasuk anak kau bodoh!

Kalau tak betul sila SAMAN, REPORT POLIS dan JAWAB terlus! ni senyap, jadi bacul dan tak jawab nampak sgt la bersalah!

Allah tau siapa benar dan siapa salah! Kalau dah bersekongkol dengan KAFIR HARBI yg mengaku musuh ISLAM dan relakan serta halalkan ISLAM dihina NAK NASIHAT PULAK... balik cermin muka... pastu mengucap balik... fikir betul kah perjuangan tu demi ISLAM atau nak kuasa sahaja... hingga semua cara diHALALKAN!

"Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46).

Anonymous said...

yang pr wat cite zahida ngan shafie apdal xde lak korg rase berdose wat fitnah...ceh pigidah...

Anonymous said...

penat sungguh jd pembangkang ni weh!! kena bersilat untuk pemimpin depa je nih..sian sungguh umno layan cite sex PR buat cite sex wahahaahaha

Anonymous said...

Kenapa rakyat tak nampak lagi... banyak isu dengan Pakatan Rakyat ni...

SKANDAL

Anwar - Skandal Zina (china-doll)+ Liwat (saiful bukhari)
Azmin - Skandal Zina
Mat Sabu - Zina
Elizabeth - Bersekedudukan+gambar bogel
Badrul Amin - Skandal Khalwat (bini org)
Pemimpin2 lain - ada bawa lari anak org, skandal bini org, pukul bini, zina dan sebagainya...

PENTADBIRAN

Selangor, Penang, Kedah, Kelantan

1. Korek pasir
2. Balak
3. Tender x terbuka sbnrnya
4. Kronisme - tender dibolot
5. Nepotisme
6. Salah guna kuasa -
7. JANJI PRU 12 - 2008 : 80% TAK DITUNAIKAN
8. Peminggiran org melayu - ikut telunjuk DAP... rumah murah x ada di penang dah... halau melayu secara terancang
9. Syiar ISLAM direndahkan -tekanan DAP : isu azan, bina kuil dan tanah kubur islam...
10. Pertambahan premis maksiat - Urut, Judi, Disko dsb
11. Gejala murtad diambil mudah - kes gereja DUMC
12.Harta Kerajaan Negeri diperguna dan disonglap - Yayasan Selangor etc
13. Rakyat ditindas - Penang Kg melayu diroboh, selangor tanah dirampas...
14. tak hormat raja - sembah derhaka Perak dan selangor
15. sekat ekonomi rakyat - Uitm Serendah BATAL!
16 Rasuah - skandal KSSB - pasir, tender, Tan Beng Hock dan lain2

SERTA BANYAK LAGI... CUKUPLAH UNDI PAKATAN RAKYAT
KITA DAH BAGI SEKALI... APA MEREKA BUAT?

Anonymous said...

Peh anak buah dan bos sama je... ANUgerah TUHAN he he he... saba besa je... tapi naper Shamsidar suka Anwar punya... Azmin tak cukup ke rasa dia he he he

Anonymous said...

Mmg betul kata anonymous tu.....org2 haram nieeee....klu kita cakap ada saja kata penipu lahhhh.........pembohong lahhhh.......tapi klu dia tu semuanya betul......cuba jgn jadi melayu bangsat atau bodoh.....

Anonymous said...

Harakah iklan nya penoh dgn obat Sex....tahan lama.. macam2...semua obat exotic ! KKLIU lulus ke ???

Anonymous said...

hapuskan d.a.p yg telah membina jurang perkauman generasi baru..
mereka mati..kitaorang pulak yg terima bala

d.a.p ....dont push

bangkit 31 mei

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.