Thursday, February 5, 2009

PERHIMPUNAN SOKONG MB PERAK : SOKONG BONEKA DAP UNTUK TERUS RAMPAS HAK MELAYU

Salam Perjuangan...

Ni ada pulak orang nak buat Perhimpunan Sokong MB Perak... Iskh kalau melayu Islam lah ikut perhimpunan ni apa cerita nya... berhimpun untuk sokong boneka DAP... supaya kerajaan Boneka DAP ini kekal terus boleh membahagi dan rampas Hak Melayu seterusnya merelakan usaha merendahkan Islam... itu ke yang rakyat Perak nak? BODOH macam LEMBU sama macam NIZAR kena cucuk hidung macam LEMBU oleh DAP. 10 bulan bagi peluang bukan kebajikan yang dia jaga... sibuk ambil hak melayu serah pada cina... kalau itu rupa kebajikan Pakatan Rakyat elok bagi peluang BN memerintah..... Fikirlah sendiri baik jangan sertai perhimpunan sokong cina DAP ini. Sila Baca Petikan Berita di sini

Sumber Malaysia Kini 5/2/2009 - Perhimpunan sokong MB Perak

Satu perhimpunan penyokong dan ahli Pakatan Rakyat akan diadakan di kediaman menteri besar Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin malam ini untuk menyatakan sokongan penuh kepada beliau dalam menghadapi situasi politik yang tidak menentu di negeri itu.Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, perhimpunan itu juga bertujuan untuk memberi penjelasan secara terus kepada rakyat berhubung isu-isu yang berlalu di Perak.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.