Friday, February 27, 2009

BUKTI KARPAL AMAT BANGSAT : LANGKAH MAYAT SAYA BARU TUBUH NEGARA ISLAM


JELAS KARPAL DAN DAP GOLONGAN KAFIR HARBI
masih mahu menyokong Pakatan Rakyat terutama PAS dan PKR yang rela di peralat DAP untuk menjahanamkan ISLAM??? Agama Allah atau PAS & PKR lebih penting bagi mu???


Kenyataan Karpal Singh (Pengerusi DAP) dalam Utusan Malaysia, 18 Oktober 1990. Karpal yang ketika itu memegang jawatan selaku Timbalan Pengerusi DAP menyatakan "Kami memberi pengakuan untuk mewujudkan sebuah negara Islam, langkah mayat kami dulu" di Dewan Perhimpunan Cina, Pulau Pinang. Sampai hari ini, Karpal dan DAP masih lagi tidak bersetuju dengan negara Islam yang mahu dibawakan oleh PAS.

Peliknya, PAS yang menggunakan motto "Membangun Bersama Islam" masih lagi mahu bekerjasama dengan DAP. “Sesungguhnya Allah hanya melarang kamu menjadikan sebagai kawanmu orang-orang yang memerangi kamu kerana agama dan mengusir kamu dari negerimu dan membantu (orang lain) untuk mengusirmu. Dan barang siapa menjadikan mereka sebagai kawan, maka mereka itulah orang-orang yang zalim.”Al-Mumtahanah, ayat 9. Sebagai seorang Islam, nilaikanlah firman Allah SWT ini dengan sebaiknya.

Usah terperangkap dengan sikap dan dasar DAP. PAS kini jauh terpesong demi kuasa sanggup gadaikan ISLAM...

2 comments:

Anonymous said...

karpal singh celaka ni dah tarik balik kata anwar pukimak dan perlu bertaubat...tahu tak kenapa???

hahhh...nak tau? sebabnya anwar dah dtg sembah karpal singh babi ni...pastu siap jilat butu singh sial ni...singh is king...anwar ckp daulat tuanku karpal...izinkan patik menjubur bontot tuanku karpal...

karpal: ko pegi liwat anak aku si gobind..aku nak memantat dgn bini ko

hei..dah pakai kerusi roda pun masih ada hati nak memantat...memaang celaka betul lah babun singh ni...

pas & pkr, ko lepas ni bolehlah sembah si karpal...pastu bila ko twengok anwar memantat dan meliwat...tak apa...itu tak berdosa...karpal dgn nuar masuk syurga dgn nik ajis...

porahhhh lah lu.....singh celaka ni pun korang nak sembah sampai jilat butu dia yg dah mati...

Tulang Besi said...

Najib pun sokong kenyataan Karpal ni:

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/hanya-pas-berkuasa-jika-pakatan-tawan-putrajaya-bn-beri-cina-amaran/

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.