Monday, February 2, 2009

PILIHAN RAYA KAMPUS : KEPALA BABI DI UM - ISU PERKAUMAN



Salam Perjuangan...

Apa sudah jadi??? saya yakin peristiwa ini ada kaitan dengan isu perkauman oleh bangsa KAFIR HARBI... ini sudah menaikkan kemarahan UMMAT ISLAM... berani betul mereka??? takkan isu luar macam isu babi di melaka dibawa ke kampus... kalau betul Kaum Cina Atau India yg buat nescaya mereka bukan sahaja menempah permusuhan tapi menempah terjadinya kembali 13 Mei...

Tapi mari kita rasional... waktu saya di UKM di mana rating kumpulan pro kerajaan dah hampir memenangi pilihan raya kampus... tiba-tiba pagi hari pilihan raya satu ukm disimbah cat merah dengan tulisan seperti PAS BABI... PMI JAHANAM... HIDUP TSB... SOKONG KERAJAAN... Akhirnya kumpulan pro kerajaan ini kalah 51-1 kalah teruk disebabkan semua orang ingat kumpulan inilah yang mengecat tulisan merah ini... walhal perkara ini dipuat oleh kumpulan pro pembangkang sebagai taktik mempengaruhi pengundi... mahasiswa!

Harap perkara ini dapat dinilai dan kepada pemimpin mahasiswa Islam perlua bersemua dengan pemimpin mahasiswa bukan Islam bagi mendapatkan kepastian & berbincang agar isu perkauman ini dapat dielakkan... jika tertangkap pihak bertanggungjawab kerajaan dan pihak universiti mesti bertindak sekeras-kerasnya bagi memberikan pengajaran agar perkara ini tidak berulang... DEMI ISLAM, MELAYU, MALAYSIA... ALLAHUAKHBAR!



BERITA LAGI : Petikan dari Sini (klik)

"KURANG 24 jam menjelang pilihan raya kecil P36 Kuala Terengganu esok, 17 Junuari masyarakat kampus Universiti Malaya gempar dengan penemuan kepala babi yang diletakkan di surau Akademi Islam dalam kampus universiti berkenaan.Kejadian itu disedari oleh seorang mahasiswa yang hendak mengerjakan solat Subuh pagi tadi.
Kepala babi itu dibelah dua diletakkan atas bendera Parti Islam SeMalaysia (Pas) dengan tertulis perkataan PAS, Pro-M dan PMI.Perkataan Pas itu dimaksudkan kepada parti Pas manakala Pro-M kepada golongan yang menamakan mereka Pro-Mahasiswa yang kini sedang bertarung dengan golongan Aspirasi dalam pilihan kampus yang kini sedang berlangsung.
Sementara perkataan PMI itu pula dimaksudkan kepada Persatuan Mahasiswa Islam, universiti berkenaan.Perbuatan itu sungguh keji dan menunjukkan sikap tidak bertamadun. Ianya tentulah mencabar keimanan dan sensitiviti mahasiswa dan umat Islam seluruhnya kerana babi adalah haiwan jijik dan diharamkan oleh Islam apa lagi ianya diletakkan di atas surau tempat yang dianggap suci." Baca seterusnya di sini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.