Monday, February 23, 2009

FATWA BOGEL NIK AZIZ : TAK APA BOGEL JANGAN DEDAH GAMBAR

Salam Pejuangan...

Inilah Fatwa Bogel Nik Aziz... entahlah kesimpulannya apa ya?... bogel tak salah tapi jangan sampai gambar diambil tersebar... ha itulah rasanya kesimpulan fatwa ni. Lagi satu Nik Aziz kata Elizabeth Wong tak bersalah... ermmm... jom fikir-fikir... katanya kekasih dia yang ambil gambar bogel tu... dengan kerelaan pula tu... pemuda (PKR PJ Utara) melayu Islam lagi... dan disyaki pemuda ini juga bersekedudukan dengan Elizabeth Wong pulak tu... Elizabeth Wong kata dia tak malu dengan cara hidup dia ni dalam sidang media... maksudnya tak malu mengaku dia ni lakukan seks sebelum kahwin dan pergaulan bebas...




ISU BOGEL 20 Februari 2009, Tok Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat sekali lagi menyokong Elizabeth sebagai WANITA YANG DIANIAYAI DAN TUDUHAN KE ATASNYA BERMOTIFKAN POLITIK. Katanya " Tidak salah kalau berbogel di rumah. Islam pun membenarkan kita berbogel di rumah, kerana itu hak kita. Kita kena tanggunglah siapa yang nampak. Yang salah ialah mereka yang mengambil gambar orang (Elizabeth) yang tidur secara berbogel"
.


Eratnya pelukan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Ustazah Nuridah Salleh ke atas Elizabeth Wong ketika sidang akhbar pada 17 Februari 2009. Ini tanda sokongan tidak berbelah bahagi Muslimat PAS terhadap orang yang mengakui tidak malu melakukan pergaulan bebas?


Pelik kan yang terjerit-jerit banyak sokong wanita yang bogel depan kekasih dan dirakam gambar bogelnya dengan rela ni sewaktu sidang media kebanyakan nya bertudung labuh dan wanita melayu yang kononnya amat beriman... berapa kerat wanita cina atau india ada waktu tu hadir??? kenapa mereka tak hadir??? sebab mereka tahu itu perbutan tidak bermoral dan bermaruah... tapi tengok gelagat wanita bertudung labuh melayu yang kononnya beriman ni... sudah tidak dapat bezakan yang hak dan batil... semata-mata dikaburi mata hati mereka dengan persoalan demi mendapatkan kuasa... masyaAllah...


Dunia akhir zaman... moga Allah beri petunjuk pada mereka... Amin...

1 comment:

perjalanan seorang insan said...

bodoh nye blogger nie..
1]ade bukti ke org yg ambil gambar beliau tue..boyfriend die..
2]mmg la bogel tue x haram..kalau x tunjuk kt org..cume kte kne malu ngan malaikat..
mesti blogger nie x bejalo pendidikan islam..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.