Wednesday, February 11, 2009

FATWA NIK AZIZ :LOMPAT PARTI HALAL UNTUK PAKATAN SAHAJA

Fatwa ohh fatwa... sesat ke tak ni???
.
Dia kata DAP syaitan... tapi tetap suka dan halal bekerja sama.... prinsip & Islan no 2 - yang penting dapat kuasa
.
.
MB Kelantan itu telah membuat fatwa baru. "BN LOMPAT KE PKR = BAIK; PR LOMPAT KE BN=HINA".
.
Analisisnya ia membawa erti begini :
.
JIKA orang BN melompat parti masuk Pakatan Rakyat (PR) MULIA yang di dalamnya ada musuh Islam seperti DAP - Karpal dan Lim Kit Siang; Anwar yang main belakan serta mengkhianati Islam & Melayu dan pembela HINDRAF yang anti Islam & Malaysia; PAS yang khianat Islam dan durhaka kepada Raja maka tindakan itu MULIA.
.
JIKA di sebaliknya pemimpin PR masuk BN menjadi HINA sebab BN mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Melayu, melaksanakan amanah kepada rakyat, membela nasib bangsa, memartabatkan Islam, menyatukan kaum, mencerdikkan umat Islam yang miskin dan jumud, menyediakan kebajikan rakyat hingga dinikmati oleh puak-puak pembangkang sendiri termasuk anak pinaknya, memperkasakan ekonomi negara dan memakmurkannya diertikan HINA.
.
SEKARANG FIKIR LAH SENDIRI... ISLAM + JADI ALAT = DAPAT KUASA... TU FORMULA TEMAN BUKAN FATWA YA... RUMUS RINGKAT TEORI PAS... ADUH PENING KEPALA TEMAN...
.

1 comment:

Anonymous said...

Ular Dalam Semak (ULAMA) kewujudan mereka adalah sebahagian tanda Akhir zaman... dan mereka merupakan pengikut "DAJJAL" sesat lagi menyesatkan... perteguhkan keimanan dan rasional dalam meniai segenap segi InsyaAllah cahaya kebenaran pasti ebrsinar buat kita...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.