Sunday, February 22, 2009

BIADAP PADA MELAYU DAN SULTAN : KARPAL TERIMA PELURU

Salam Perjuangan
Karpal terima peluru? ingatkan terima kepala BABI macam orang melayu Islam yang terima di Melaka dan UM... persoalannya betul ke Karpal terima peluru ni??? kalau betul mungkin sebab kebangsatan dan kebiadapan karpal selaku pendatang dengan menghina dan tidak menghormati sultan dan orang Melayu... atau perancangan Karpal untuk tagih simpati yelah sebelum ni dia da terima juga peluru... mungkin rancangan Karpal siapa yang tahu ??? ini beritanya...


20 Februari 2009, Karpal Singh (Pengerusi DAP) telah menerima satu lagi ancaman peluru hidup. Karpal membuat laporan polis setelah menerima sepucuk surat yang mengandungi dua butir peluru hidup yang dimasukkan di dalam peti suratnya semalam.
Sebelum ini, Karpal menerima ugutan yang hampir sama pada 20 Mei 2008. Ketika itu, seorang lelaki bertopi keledar yang berpenutup muka menyerahkan sampul surat bersama sebutir peluru hidup 9mm. Cara yang sama dan ugutan yang sama.
Mengapa hanya Karpal yang menerimanya?. Ugutan atau ada motif lain di sebalik surat tersebut. Mendorong perasaan simpati terhadap Karpal? Siapa Simpati BODOH... sebab dia kata langkah mayat dia kalau nak tubuh negara Islam" jelas dia Kafir Harbi...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.