Friday, February 27, 2009

KARPAL FITNAH DI PARLIMEN: PEMUDA UMNO DAN PELURU HIDUP




Salam Perjuangan...

Karpal Bangsat... Kurang Ajar dan Celaka !!!
Sama lah juga anak dia juga Lahanat ! Keling Parya Singh bahalul !

Kenapa? baca apa dia kata "Ada 100 laporan polis dan dua peluru saya terima... barang kali ini rekod dalam dunia. Saya mahu tahu di mana Pemuda Umno, celaka ini dapat dua peluru yang dihantar kepada saya. Siapa buat semua laporan polis... saya beri amaran kepada Pemuda Umno jangan main-main dengan saya. Saya Singh dan Singh is King," kata Karpal Singh (Pengerusi DAP) pada 25 Februari 2009 di Dewan Rakyat."

1. Dah lah Hina Raja dan Sultan secara tidak langsung cabar melayu.
2. Sekarang berani tuduh dan buat fitnah kepada pemuda UMNO Malaysia.
3. Dahlah terang kafir Harbi... "Langkah Mayat Saya kalau nak tubuh negara Islam"


Kebangsatan Karpal telah dijawab dengan serbuan sekumpulan pemuda UMNO di lobi Parlimen... dengar cerita Gobin tunjuk samseng nak bela Bapak dia... ohh dia ingat boleh tunjuk samseng ke? ada polis bolehlah berlagak... tunggu lah di luar tahulah apa nasib kau... Singh King konon - BANGSAT ! Kalau berani meh la kita set masa bertumbuk 1 lawan satu... HARAM JADAH PUNYA BAPAK DAN ANAK HARAM...


WANTED DEAD OR ALIVE:
KEPADA BANGSA MELAYU CAM WAJAH BANGSAT NI
WAJAH BANGSAT INILAH TERANG TERANGAN MENCABAR DAN CUBA MENGHAKIS MARUAH MELAYU
KALAU JUMPA BERDEPAN PASTIKAN DIA MENYESAL DAN BERTAUBAT KERANA MENCABAR MELAYU DAN MEMPERLEKEHKAN MARUAH KITA

Apa Karpal nak 13 Mei jadi LAGI ke??? kalau 13 Mei jadi LAGI di yakini dia antara individu utama yang akan dicari... termasuk anak beranak dia... waktu itu kita tengok sapa yang lagi samseng... BANGSAT ! masa tu takut-takut bukan peluru hidup dalam sampul surat kau dapat... peluru hidup setiap ahli keluarga kau dapat baru tahu... 24 jam buktikan - cabaran dari Pemuda UMNO... aku tunggu

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.