Wednesday, February 11, 2009

REZEKI MENGGOLEK : CAMRY BERTUKAR TUAN

Amboi nizar bergaya nampak dalam Camry tu... kalau setakat pakai hak orang lain bergaya ke hulu ke hilir baik tak payah... Allah marah tau orang melampaui batas.

Iskh... iskh... iskh... Cepat-cepat pulang kereta tu... exco Perak BN nak naik ni... kata beli kereta tu untuk kemudahan exco sebagai kebajikan untuk rakyat... sekarang ko dan kengkawan tak jadi MB & exco pulangkanlah kereta tu... takkan jadi muka tembok... muka tak tahu malu... cepat ya... he he he


Apapun terima kasih pada nizar dan pakatan rakyat... sebab beli kereta camry ni... he he he dapat pemimpin BN exco perak naik CAMRY ... kalau harapkan kerajaan BN pusat asyik jimat belanja dan patriotik alamat naik Perdana Cabuk la kita di Perak ni... terima kasih Nizar ada jugak jasa ko selain gadaikan tanah dan memartabatkan cina kat perak... AllahuAkbar!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.