Tuesday, February 17, 2009

SKANDAL ADUN PELABUHAN KELANG PKR SELANGOR



Salam Perjuangan...

Cerita ADUN PKR 'hilang' yang bermula di Perak dan kemudiannya di Kedah kini berjangkit pula ke Selangor. ADUN PKR kawasan Pelabuhan Kelang, Badrul Hisham Abdullah dikatakan 'hilang' sejak lima hari yang lalu.

Difahamkan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim telah memanggil satu mesyuarat khas yang melibatkan semua ADUN dan Ahli Parlimen PKR Selangor pada Khamis yang lepas. Semua tertunggu-tunggu apakah akan ada lagi surat perletakan jawatan dikeluarkan ekoran kehilangan ADUN berkenaan dan seperti biasa BN akan dituduh melarikan ADUN PKR tersebut. Seperti biasa UMNO akan dituduh menjadi dalang.


Sementara itu sumber PKR memberitahu, ADUN Pelabuhan Kelang itu 'menghilangkan diri' kerana pernah "ditangkap basah" oleh isterinya sendiri.


Tak habis-habis dengan skandal seks. Tak sampai satu tahun berkuasa, pemerintahan PKR di selubungi pelbagai skandal dikalangan pemimpinnya. Mungkin pemimpin PKR mahu mengikuti jejak Mullah Agung PKR yang terkenal dnegan skandal liwat... tak dapat liwat sakandal seks pun ok lah yoep...

Sudah menjadi rahsia umum di Selangor bahawa seorang ADUN dari PKR telah ditangkap basah oleh isterinya sendiri beberapa minggu lalu. Peristiwa berlaku di sebuah hotel ternama di Pelabuhan Klang.

Menurut sumber, ADUN ini memang dah lama buat kerja. Kali ini perangkap isterinya mengena. Namun untuk menutup malu, isterinya telah tidak melapurkan perkara ini kepada pihak berwajib JAIS atau Polis. Menurut sumber lagi, maklumat ini disampaikan oleh pekerja hotel tersebut. Riuh rendah hotel pada malam peristiwa terjadi.

Ekoran itu pelbagai tekanan diterimanya daripada keluarga dan ahli-ahli PKR. Selain itu beliau juga kecewa kerana peruntukan kawasannya 'disekat' oleh Menteri Besar Selangor. Sama-sama kita tunggu perkembangan selanjutnya.

Power corrupt, absolute power will corrupt absolutely. Even little power have corrupt very quickly. Skandal seks yang menghantui adalah sebahagian dari ‘corrupted values’ yang dimiliki oleh pemimpin-pemimpin PKR yang selama ini melaungkan kerajaan bersih, transperansi dan reformasi. Rupanya mereka ini sama saja dalam satu parti. Bapak borek anak rintik.

Mereka tak perlu tunggu selama lima puloh tahun memerintah baru mereka hendak korup, rupanya di tahun pertama nya lagi mereka sudah menunjukkan taring sebenar akhlak mereka. Lembu, Lexus, Seks. Hebat!

Khalid, YB kamu itu tak hilang. Dia ada kat Medan tengah berbulan madu sambung try and run projek yang tertangguh di Hotel mewah Klang sebabb gangguan he he he...

Selamat Berjuangan Y.B Badrul Hisyam...



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.