Monday, February 23, 2009

BAKAL DI DENGAR HAKIM PRO PAS : ISU MB PERAK



Salam Perjuangan...

Kawan dah kata kebanyakan Hakim di badan perundangan atau di AG Malaysia... emmang pro pembangkang... jelas dengan keputusan kalau mengaitkan dnegan pemimpin tau ahli Pakatan Rakyat... amat mengarut dan pasti keputusan memihak kepada pembangkang ini...

Bagi kes permohonan Mohammad Nizar bagi mendapatkan deklarasi mahkamah bahawa beliau masih Menteri Besar Perak yang sah, Pesuruhjaya Kehakiman, Mohamad Ariff Md. Yusof jelas terlibat dengan aktiviti pembangkang.

Mohamad Arif masih lagi ahli PAS? Sila lihat senarai ahli yang ke 59, di sini.


Mohamad Ariff kelmarin semasa sebutan kes berkenaan mendedahkan bahawa beliau pernah menjadi penasihat undang-undang kepada Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR). Mohamad Ariff yang baru dilantik sebagai Pesuruhjaya Kehakiman pada 15 September tahun lalu juga pernah bertanding sebagai calon Pas pada Pilihan Raya Umum 2004 bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kawasan Kota Damansara di Selangor. Mohamad Ariff masih lagi ada selaku Ahli Jawatankuasa Badan Perhubungan PAS Negeri Selangor yang dilantik bagi sesi 2007-2009.

Terang lagi tersuluh... eloklah cari Hakim lain supaya jangan jadi isu... kepada kerajaan tahniahlah kerana kebanyakan pegawai dan kakitangan termasuk di top post kerajaan kini dikuasai puak pembangkang... dari PTD sampai HAKIM... Di lidah " saya neutral... tak menyokong mana-mana" tapi akhirnya semasa tindakan dan pelaksanaan banyak membantu pembangkang... tahniahlah... Kerajaan BN dan UMNo sebenarnya yang menjahanamkan diri sendiri dengan kegagalan mengawal dan bertindak bijak dalam menangani semua situasi...

Fikirkan... Renungkan... bertindak sebelum nasi menjadi bubur...

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.