Wednesday, March 18, 2009

PAKATAN RAKYAT SUDAH GILA : BANGSAT & KURANG AJAR

Salam Perjuangan...

Buat teman-teman sorry bebanyak kerana lama tak up-date blog ni... agak sibuk dengan tugasan... yelah kita berniaga kang tak keje susah nak soru pulak... lagi-lagi ekonomi gawat ni..

Pakatan Rakyat Sudah Gila... tak percaya teliti data ni :-

1. BUMIPUTRA = APARTEID : Pengerusi DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau dalam sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) negeri Johor amalan ‘bumiputeraisme’ atau pemikiran membantu golongan bumiputera yang diamalkan di negeri ini menyamai ideologi aparteid - yang BANGSAT Ketua Penerangan PAS Johor, Mazlan Aliman membela pulak " Nyatakan tarikh, masa dan tempat untuk kita berbahas secara jujur dan ikhlas,” katanya sambil meminta Umno supaya jangan mengheret DAP ‘di pentas terbuka untuk menjadi juara orang Melayu’. " Kan BANGSAT tu melayu sendiri jahanamkan dan kikis hak melayu demi ikut telunjuk cina - RUJUK DI SINI

2. KARPAL FITNAH PELURU DIHANTAP PEMUDA DAN GELAR CELAKA : Pengerusi DAP Karpal Singh tuduh pemuda hantar peluru dan kata pemuda UMNO CELAKA! - gila kenapa berani cakap dalam parlimen je? sbb ada kekebalankan... kenapa tak berani cakap di luar Parlimen? takut kena saman kan... tak ada bukti dan ini fitnah! BACA DI SINI

3. GOBIND FITNAH NAJIB & KURANG AJAR : Gobind Singh Bangsat telah di gantung hak sebagai ahli parlimen selama setahun... Bagus KURANG AJAR jadi mesti di ajar. Tuduhan tanpa bukti dan berniat jahat ingin menimbulkan fitnah YB Gobind menuduh TPM sebagai “murderer” dan kemudiannya mengkritik Speaker dengan menyatakan “you should be ashamed with yourself” apabila Speaker mengarahkan beliau keluar : yang CELAKA nya ada melayu jugak nak jadi pembela dan hero padahal nyata dah keputusan itu ikut prosedur dan Singh Celaka ni bersalah... ni nak persoal dan timbulkan sangsi siap boh ayat Al-Quran... tau tak sapa lagi kalau tak Anwar Al Liwate - BACA DI SINI

4. PERCUBAAN MELEMBUKAN RAKYAT SELANGOR DENGAN ISTIHAR HARTA : Khalid Ibrahim canang satu malaysia kerajaan selangor terlus istihar harta bodoh... bodoh... sapa yg tak tau memang kena bodoh. Pertama sebulan je gaji dia dah lebih RM 45 k... tapi yg kesian Khalid yg nampak bodoh sebab kita tau klau nak istihar harta kenalah istihar harta keluarga kita sekali... ni dia istihar di aje lain-lain... takkan istihar separuh separuh sebab takut kantoi la tu... istihar sebab sultan selangor mintak masa rasmi persidangan DUN dan setakat lepas batuk ditangga je tu... lanjut BACA DI SINI

5. KARPAL DI DAKWA AKTA HASUTAN HINA SULTAN : Karpal dah kena dakwa - satu lagi padan muka pada singh is BANGSAT ni... berani lagi konon nak saman sultan lah... naj jadi King konon... king kong pun tak lepas sebab tak boleh berdiri he he he... terimalah tindakan dibawah akta hasutan tu... Bagi melayu maruah tetap maruah... kau belum settle lagi dengan kami si CELAKA Singh - RUJUK SINI

6. NIZAR MB GILA TALAK BAWA KES SIAPA MB KE MAHKAMAH : MB Gila talak Nizar sudah failkan saman di mahkamah cabar perlantikan Dr. Zamry sebagai MB Perak baru... nak tanya dulu sapa lantik Nizar si Gila ni? bukan sultan ke? abis Nizar dah tak ada majoriti sultan minta dia letak jawatan atau jawatan tu dikira kosong pastu lantik DR. Zamry... salah ke? Ni sah nak mengucap pun susah walau ahli PAS yelah hati dah hitam legam busuk dengan nanah kekuasaan dan kemaruk dunia... masyaAllah BACA DI SINI

7. SPEKER DUN PERAK TUNJUK GILA KUASA : Speker DUN Perak (akan lucut jawatan) V.Sivakumar keturunan keling parya telah berjaya mem parya kan (membodoh anjingkan) ADUN melayu dan cina untuk mengikut telunjuknya main wayang di arahkan manusia munafik no 1 : Anu-WArr dengan 1 - buat sidang DUN tanpa Perkenan Sultan Perak walhal jelas sebarang persidangan perlu dapat perkenan Sultan (dia ingat ini kat Delhi main bantai je -keling biasalah) 2 - Buat persidangan bawah pokok he he he... teringat persidangan monyet-monyet di zoo siap luluskan usul lagi ha ha ha... ini kerja orang jalanan dan gila, sebenarnya dia nak publisiti je tu konon demi tegak demokrasi BAHALUL betul demokrasi keling PARYA! 3. Kemudia tanpa melalui jawatankuasa DUN tiba-tiba dia buat keputusan gantung MB dan exco BN baru... dia ingat dia raja ke??? ha ha ha lagi satu jelas perangai keling baru dapat jawatan sikit dah gila terkinja-kinja macam beruk dapat bunga inilah terjadi pada keling parya sorang ni... BACA DI SINI

8. HADI CADANG PAS GABUNG DENGAN UMNO TAPI BANYAK HALANGAN : Baru-baru ni Haji Hadi tetiba cadangkan penyatuan parti PAS dan UMNO... alhamdulillah cadangan baik... UMNO kata nak pertimbangkan tetiba Tun M kata lain... minta kaji sedalamnya... tapi PAS he he he Nik Aziz terus bantai TAK SETUJU! sebab apa? bukan kerana memikirkan prinsip dan kesatuan ummah sebaliknya kerana kenangan pahit dia je... apa punya pemimpin ni? pentingkan diri baru bangsa... DAP siap hantar surat amaran minta tunjuk sebab... wah! ini sudah bagus PAS+DAP = Halal tapi kalau UMNO+PAS = HARAM walhal jelas DAP tu memusuhi usaha memartabatkan Melayu Dan Islam (Kafir Harbi)... kenapa melayu Islam sendiri yg menjahanamkan bangsa dan agamnya sendiri.... BACA DI SINI

9. SKANDAL SEKS PANAS - Bermuda ADUN PKR Exco kedah (keling) bela perempuan simpanan sampai dapat anak dan bawak anak haram ke majlis di Istana, Pas tu ADUN P.Kelang PKR kantoi kat hotel dgn isteri sedang laksanakan projek mega negeri dan hilangkan diri sebab presure konon walhal gi bulan madu... tiba-tiba muncul ratu popular Elizabeth Wong ADUN Bkt Lenjan dengan gambar dia bogel mungkin selepas kena lenjan he he he... dahsyat betul. Sebelum tu Manusia Munafik Anu-Warr skandal meliwat... siap nik aziz keluar fatwa terbaru backing Eli... iskh iskh BACA DI SINI

10. KHALID SALAH GUNA KUASA SPRM SEDIA : Khalid bakal di dakwa penyalah gunaan kuasa di selangor SPRM mengaku terdapat bukti sah khalid terlibat... biasalah 2 L: LEMBU & LEXUS - lembu guna duit hasil selangor tapi korbankan di Tu Razak walhal sutan selangor bg tau hasil selangor mesti di agih semula di selangor sahaja... hukum camna pulak tu ya... makan daging haram kah kita??? iskh.. iskh... Lexus tu dia pakai kenderaan sendiri jadikan kenderaan rasmi... pastu claim macam-macam kat kerajaan sebab atas dasar tu kenderaan rasmi... dari tinted hitam sampai tayar sport rim jahanam abis wang rakyat... tu kes wang sponsor sambutan 100 hari pakatan rakyat apa kes??? guna duit kerajaan buat majlis tapi duit sponsor masuk tabung PKR??? tak salah ke? wang haram lah gamaknya kome guna di selangor tu... BACA DI SINI

11. KEDAULATAN SULATAN DAN AGAMA ISLAM DICABAR : Mencabar kedaulatan raja-raja melayu secara tidak langsung cabar melayu dan Islam... sampai ada rusuhan di kuala kangsar ada yg baring halang kenderaan sultan... ada yg baling batu hingga pecah cermin kereta kerabat diraja, apa sudah jadi ... Mereka secara tersusun dan bersistematik menanam sentimen bencikan raja/sultan didalangi oleh DAP dan PKR ... terbukti setakat ini hampir 10 orang didakwa kerana menyiarkan komen berbentuk hasutan dan kuarang ajar dengan tujuan hasutan etc... siapa dalang sebenarnya??? melayu adalah boneka/balaci ... yg gelak ketawa besar CINA tengok melayu sendiri yg cabar & cuba hapus hak sendiri ...yang paling BODOH melayu pulak rela diperalat demi kuasa dan jadi pengkhianat bangsa dan agamanya sendiri... Cina makin berani sebab melayu sendiri persoal agama dan bangsanya yg diketuai oleh munafik no 1 : ANU-Warr... mereka mahu perjuangkan kesama rataan... fikir idea sapa? "malaysia malaysian" PAP singapore... apa nasib melayu disana dibawah pemerintahan cina??? renungkan... Lanjut BACA DI SINI

Inilah realitinya wahai sahabat-sahabat... oleh demikian kita jangan jadi gila juga... kita kena rasional dan bukan menurut emosi... jangan fikir untuk esok.. minggu depan... tapi fikir masa akan datang 5-10 atau 20 tahun apa nasib anak cucu kita kalau kita salah bertindak sekarang dan naikkan pemimpin yg bertopengkan ulama dan islamik walhal sebenarnya syaitan yg mahu menjahanamkan negara... masih dapatkah anak kita menikmati keistimewaan seperti kita... bantuan, biasiswa... hak istimewa selaku bumiputera??? kalau ia dihapus dan disama ratakan dapat ke kita bersaing dengan cina... india... anak-anak kita bersediakah???

Insaflah perjuangan ini kerana menegakkan yg benar dan menunjukkan siapa sebenarnya yg batil... perjuangan ini demi kasih sayang kepada bangsa dan agama nya... jangan kerana sikap taksub dan emosi kita menutup hati dari melihat cahaya kebenaran...

Selamat Berjuang...

3 comments:

Anonymous said...

ini blog nk bodek..
kenape x senaraikan jenis2 rasuah UMNO..rasanye lg bnyk..
lu pikir la sendri..
mmng bangan sape sokong UMNO..
patut la bnyk budak U xnk kt UMNO

Pemuda Selangor said...

Salam Perpaduan...

setakat letak Anonymous ingat tak boleh kesan ke he he he... ini bukan blog bodek bro... cuba baca ada gak bantai UMNO terutama pak lah... kalau PAS betul ada gak sokong...

Betullah dalam UMNO ada rasuah tp UMNO sedang berusaha perbetulkan hinggakan jerung-jerung besar pun kini sedang berhadapan tindakan mahkamah atau jawatankuasa disiplin UMNO...

Sapa mulakan politik wang besar besaran??? nak tau? bapak munafik Anwar Ibrahim, tahun 1990 an : masa nak naik jadi TPM beapa banyak dia melabur duit... pertama kali dalam sejarah UMNO duit digunakan besar-besaran untuk tarik undi bukan sahaja dari perwakilan hinggakan peringkat cawangan pun anwar tana duit dia... tanyalah org UMNO lama2 tau la... sekarang Anwar nak cakap pasal UMNO rasuah... siapa mulakan??? dia jugak... ini menunjukkan tahap kebangsatan Anwar... munafik no 1.

Jangan cakap UMNO je... kita tau ada bukti Pakatan Rakyat juga rasuah... tunggu masa je nak meletupkan benda ni... balak di kelantan, Perak & Kedah... pemberian tender di P.Pinang & Selangor, salah guna kuasa dan banyak lagi tetap dilakukan oleh org PKR ke, DAP ke... walau alim mana pun org PAS ada gak rasuah... cuma tak digembar gemburkan besar-besaran keaiban itu oleh UMNO. Tak macam pembangkang tak ada bukti dan mahkamah kata tak bersalah... pembangkang terus tetap sebarkan berita kata dia salah etc... menabur fitnah terus menerus... walau tahu yg disebarkan itu fitnah...

Apa yg penting UMNO semakin tegas bab rasuah ni dan cuba hapuskan insyaAllah makin ok nanti...

Sapa kata budak U tak sokong Kerajaan? kau budak UM kot sebab Univ lain pro Aspirasi menang je banyak... pro mahasiswa yg pro Anwar peliwat kalah teruk... konon guna lambang Anwar angkat tangan boleh menang ke...

mahasiswa dan rakyat kena rasional tak ada untung sokong anwar & pakatan rakyat apa mahasiswa dapat??? apa jasa besar mereka pada mahasiswa??? apa kebajikan yg diberikan mereka kepada rakyat seperti janji masa PRU dulu??? apa perubahan besar yg begitu berbeza dibawa oleh pentadbiran negeri apaktan berbanding kerajaan BN sebelum ini??? sama aje kan... usah tertipu dengan retorik, dakyah, perang psicology dan fitnah yg dihambur pembangkang... mereka tak dapat bawa perubahan bermakna kerana segenap aspek pertanyaan tadi telah dijawab oleh pemerintahan BN yg telah menunaikan tanggung jawabnya kepada rakyat... kebajikan... pendidikan... permodenan... agama... hak bumiputera & kaum lain... keadilan semuanya terlaksana...

maaf bagi saya pembangkang tidak memiliki apa-apa senjata atau idea tulen selain senjata menarik sokongan dengan buat fitnah, membuat khabar angin, menggunakan agama, jadi jaguh perkauman dan agama, memburukkan org, mengadu domba, mensabotaj... dan lain-lain...

walaupun strategi itu berjaya kini, ingatlah lama-kelamaan rakyat akan sedar pembohongan ini... sesungguhnya saya memegang teguh Janji Allah SWT yg mana kebenaran akhirnya pasti mengatasi kebatilan... biarkan pembangkang diketuai manusia munafik Anwar terus memecah belahkan masyarakat dan Islam di dalangi oleh kafir harbi DAP dengan senjata-senjatanya tadi... saya tunggukan saat dan ketika janji ALLAH SWT menajdi kenyataan itu... keada ALllah kita berserah...

teruskan perjungan

Abe Yoh said...

Salam... Hidup Pemuda selangor he he he tak busy ke perhimpunan dah nak dekat... abg khir sikit lagi kene selungkup... nasib baik selamat he he he

Kita pilih mukhriz je la...

SOKONG SEMUA YA....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.