Monday, October 25, 2010

MINGGU FESYEN ROSMAH HINA ISLAM? JAWAPAN UNTUK FITNAH

Salam Perjuangan...

Saya perlu tabik jawapan kedua dua blogger ini... tanpa mahu mengulas panjang fikirkanlah... Rosmah hanya mangsa dan sasaran dikambing hitamkan pembangkang demi membunuh karier politik DS Najib... Fitnah yg ditimbulkan ini adalah demi meraih sokongan politik picisan... isu di putar belit hinggakan... macam rosmah yg anjurkan fesyen week tu pulak... Insaflah wahai pembangkang... Islam tak ajar ko menabur fitnah... Islam minta kita kaji dan dptkan kebenaran serta fakta baru berdebatkan... bukat manipulasi fakta dan bukti...

Baca artikel berikut untuk kefahaman...

1. Sumber blogger : satulimatiga - Bandingkan Islamic Fashion Festival yang dianjurkan Jakarta, Monte Carlo & Kuala Lumpur. Terbukti Rosmah difitnah! - MESTI BACA!

2. Sumber blogger papukari: Betulkah Rosmah Hina Islam - artikel didibawah

Apapun mohon semua baca dulu artikel dengan berlapang dada dan fikiran terbuka... fahami cerita sebenar...

GEMPAR! BETULKAH ROSMAH HINA ISLAM!?

Ini budaya mana ni?
Khalid dengan bangga sebar risalah dalam kawasan gereja, malah dia pernah berucap dalam gereja pun!
Nik Aziz melawat Sami Buddha
Antara majlis dihadiri Nik Aziz
Nizar meratapi kematian TBH dengan menggunakan LILIN

Patung Buddha terbesar di Kelantan

Kelantan dipenuhi dengan berhala Besar punya!
Lagi Nik Aziz meraikan Buddha
Ada yang dah anggap Nik Aziz ni sebagai Sami
Hebat kan?
Ini pulak fesyen Islam antarabangsa
Mesti korang terkejut tengok gambar diatas kan? Kenapa pulak tetiba aku tunjukkan semua gambar ini?

Cakap banyak pun tak guna, senang cerita macam ni jelah, kalau kita dijemput sebagai tetamu satu-satu majlis dan kita hadiri majlis itu bukan bermakna kita menyetujui apa yang dianjurkan oleh penganjur tu kan? Macam tu jugaklah yang berlaku kepada Datin Seri Rosmah!

Dia hadir sebagai Tetamu kehormat dalam majlis tersebut dan menyampaikan ucapan sahaja, bukannya dia memilih apa yang akan diperagakan dalam 'fashion show' tersebut! Bukanlah aku nak defend Rosmah tapi agak-agak la kalau korang nak marah pun!

Aku rasa kalau Rosmah tahu la mereka nak tayangkan baju jenis macam ni, mesti dia tak pergi punya, so janganlah marah tak tentu pasal dan nak jatuhkan hukum ya! Kepada penyokong-penyokong BN, janganlah kamu terperangkap dengan mainan Pakatan Haram!

Pakatan Haram macam biasalah. apa saja yang mereka buat semuanya tak salah, kalau orang lain, tak buat apa pun, depa tuduh macam-macam! Jangan melompat, dengar dulu penjelasan tuan punya badan!

Kepada Datin Seri Rosmah, berhati-hatilah dalam memilih majlis sebgini di masa hadapan, bukan apa, kekadang tu benda-benda yang bukan dalam kawalan kita pun akan menjadi perkara besar kepada manusia yang mempunyai niat yang tidak baik!

Ini pendapat aku, kalau korang tak suka tak apalah, kalau korang nak maki hamun aku pun sukahati korang la, cuma kalau korang kata Rosmah menghina Islam, maka korang juga kena kata yang lain-lain dalam gambar diatas tu turut sama hina Islam ok!

Hangpa pikiaq la sendiri!

2 comments:

Anonymous said...

penulis bodoh

Anonymous said...


penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh
penulis bodoh

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.