Tuesday, October 12, 2010

AKHBAR CINA YANG CIBAI, LANCAU DAN LAHABAU


GAP MENJAWAP TULISAN EDITOR MERDEKAREVIEW,LIM HONG SAN.

aku baca tulisan editor merdekareview lim hong sang malam tadi. artikel terbarunya bertajuk satu dubur menentukan masa depan malaysia..

dia menulis dengan pandangan yang cukup typical, ala pemikiran yang berlegar pada kerandot anwar sahaja. dia editor merdeka review,namun jiwa nya masih tidak merdeka lagi.

mungkin dia ni nak jadi the next kerandot sucker kepunyaan anwar, jadi tidak menghairankan aku jika lim hong siang lebih banyak menumpukan pada isu politik dalam kes liwat.

tajuk tulisan editor merdekareview ini adalah satu dubur menentukan masa depan malaysia. sudah tentu dubur yang dimaksudkan oleh lim hong siang adalah dubur saiful. memang betul pun pasal gambar saiful diletakkan dalam artikel nya.

lim juga menyalahkan dubur saiful antara punca FDI tak masuk ke malaysia. lebih nostalgik lagi lim hong sang memilih untuk mengheret isu liwat ini ke arah politik dendam umno dan anwar.

aku kalau dapat jumpa mamat ni memang aku cuci otaknya.

pertama sekali bilamana lim hong sang mengheret pemikiran pembaca cina akan cubaan konspirasi politik dalam isu liwat terbaru anwar.

inilah masalah bila suka jilat kerandot anwar. adalah satu perkara yang cukup luar biasa,tak mampu difikirkan dek akal dan cukup magic bila pemimpin umno mampu mengarahkan dari pejabat umno supaya konek anwar tegang dan terus memasukkan koneknya kedalam dubur saiful.

apakah anwar tidak mampu mengawal turun naik koneknya ?
apakah benar tegang dan kendur konek anwar dikawal dari pejabat umno ?
ilmu apa yang pejabat umno pakai sampai mereka mampu me remote controlkan konek anwar lalu menusuk masuk ke dalam lubang jubur mangsa ?

tinggi sangatkah ilmu remote pejabat umno hingga penentuan keluarnya air mani anwar dikawal dari pejabat umno ?

lim hong sang jugak menulis tentang isu rahimi,utusan dan lain-lain yang berkaitan dengan kes liwat. aku yakin rakyat dah boleh jawap akan teori stupidity editor merdekareview ni..jadi tak perlu aku menulis panjang.nak baca kisah merdekareview KLIK SINI

Sumber : GAP

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.