Friday, October 22, 2010

PENTAS HAMPIR TERBAKAR - UCAPAN PANAS BERAPI, HIDUP DATUK NAJIB!


Ucapan yang boleh disimpulkan cukup lengkap, tepat, jitu dan bercakap benar... moga kaum lain, Cina dan India terutamanya memahami kenapa wadah perjuangan UMNO dan BN yang bertunjangkan Kontrak Sosial adalah acuan terbaik buat Malaysia yang memliliki Kepelbagaian kaum serta latar belakang sejarah yang unik...




Penegasan Najib


NAJIB Tun Razak dengan penuh semangat menyampaikan ucapan perasmian Perhimpunan Agung UMNO Ke-61 di Dewan Merdeka, PWTC, Kuala Lumpur, semalam. – Utusan/Izham Jaafar

Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan kedudukan orang Melayu serta bumiputera dan kepentingan kaum-kaum lain adalah terkunci kemas dalam Perlembagaan Persekutuan.

Dalam ucapan dasar pada Perhimpunan Agung UMNO Ke-61 di Dewan Merdeka, PWTC semalam, beliau berkata, peruntukan Perlembagaan tidak dapat diubah walaupun mendapat majoriti dua pertiga dalam Parlimen, tanpa kebenaran sembilan raja Melayu.

Dari itu, sia-sia sahaja jerit pekik untuk menggunakan peruntukan tentang kerakyatan bagi mengancam kaum lain kerana peruntukan yang tertulis ini begitu konkrit sekalipun darurat diisytiharkan, ia tetap tidak boleh disinggung.

MELAYU PENERAJU

Kepada semua pihak hendaklah menyedari, bukankah apa yang Malaysia capai selama 53 tahun kemerdekaan adalah juga hasil usaha dan penerajuan bangsa Melayu? Lantas, kita menjadi lemas dan rimas dewasa ini, apabila kedengaran suara-suara sumbang yang cuba memperlecehkan pencapaian orang Melayu. Benar sekali, amat mudah bagi lidah tidak bertulang membuat nista. Mereka dengan suka-suka menuduh perkhidmatan awam sebagai lubuk ketidakcekapan.

Pesanan kepada ahli UMNO

ORANG UMNO tidak boleh hilang harapan atau bergundah- gulana. Ajaran agama Islam juga sangat melarang kita berputus asa. Kita sebagai ahli parti dan orang UMNO tidak mampu untuk terumbang-ambing di kubang kecewa dalam kekalahan, malah kita juga tidak semudah-mudah nak membiarkan UMNO musnah.

MELAYU ABAD KE-21

Melayu abad ke-21 harus gigih membina

keupayaan dan kemampuan, bukannya sekadar mendabik perabung-perabung dada bahawa

mereka harus berjaya kerana ia adalah hak mereka untuk berjaya. Mahu tidak mahu, Melayu abad ini harus berdepan realiti untuk meraih kejayaan.

MISI Putrajaya

“Kepada semua saya berpesan, kepada semua saya beri pedoman, janganlah kita terpalit damak beracun sandiwara lawan yang hanya menempah alam kegagalan. Berpasaklah kepada UMNO. Bertetaplah kepada panji-panji Barisan Nasional. Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!”

Nota :

Ini macamlah Pahlawan Melayu sejati... berterus terang dan terbuka cerita hakikat sebenar hak Melayu dan perkaitan dengan bangsa lain... dengan ini layak lah Datuk Naib jadi pemimpin UMNO dan penyatuan Melayu..

Jangan jadi si kitol Ketua Pemuda... sikit-sikit jangan singgung bukan melayu... sikit-sikit harapkan undi bukan Melayu... apa telur Khairy dah kene rebus ke? atau Khairy sudah kena sunat sekali lagi sampai hilang "kejantanan"...

REAKSI PEMBANGKANG

Dengar cerita Gerup PKR & terutama Anwar sudah panas punggung sampai kena bukak zip - bukan sebab nak meliwat atau kena liwat ya!
DAP Team - Lim Kit Siang, karpal Gobin dan kuncu-kuncu lain yang mengidam nak rampas Malaysia dari melayu sudah berpeluh ketiak...
Parti Ajaran Sesat aka PAS juga sudah "menurun" minta bantuan tembelang sudah terbongkar...

KAUM ALIEN CINA LANCAU DAN KELIN PARIA sudah ternganga... ada yang terkencing berdiri dan hantuk kepada kat pasu colok sebab tension tak dapat jugak hapus hak melayu sebab pelindung terakhir raja-raja melayu... Cis!

KESIMPULAN

Sudahlah... Cina & India perlu insaf... acuan "kontrak sosial" adalah acuan terbaik... acuan "Anwar & gang" bakal menjahanamkan negara... kembalilah menyokong Barisan Nasional dibawah naungan MIC dan MCA...


1 comment:

Anonymous said...

KJ batin dia dah tak kuat... nak tegak pun susah sekarang sejak kena Bj dengan cina... he he he

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.