Wednesday, October 27, 2010

PAS RASUAH TERBUKA DI GALAS

Cabutan Bertuah Untuk Tarik Orang Datang Ceramah PAS.


Bagi menarik orang ramai datang ke ceramah-ceramah pas, dewan ulama pas kelantan bersepakat untuk membuat cabutan bertuah di setiap tempat ceramah-ceramah mereka, pelik juga, pas selama ini berlagak mengatakan ceramah mereka dapat sambutan hangat walau pun tak ada makan-makan seperti yang selalu depa kutuk umno, alih-alih buat ceramah siap dengan cabutan bertuah.

Aku bukan nak pertikai cabutan bertuah tu, tapi bila aku dengar hadiah cabutan bertuah tu di sponsor oleh pmbk dan berberapa anak syarikat kerajaan negeri kelantan, rasa pelik juga, pas tak rasa bersalah ke pakai duit kerajaan negeri untuk kepentingan parti? pas selalu kutuk umno, kata umno pakai jentera kerajaan, tapi pas pun pakai juga jentera kerajaan, adakah pmbk itu bukan jentera kerajaan negeri?

Apa pun pas telah meludah ke langit dan ludah mereka itu selepet kena bedebuk atas muka mereka sendiri.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.