Thursday, October 28, 2010

PAS MAKIN BODOH! PERTAHAN HUBUNGAN DENGAN DAP KAFIR HARBI LAKNATULLAH

Salam Perjuangan...

BN di Galas telah diserang berkaitan kain rentang yang tertulis " Mengapa PAS Masih Menyokong DAP Harbi" ... BN ke yang buat??? atau NGO lain yang neutral dan menyokong perpaduan Melayu Islam sengaja mempamerkan "banner" ini bagi menyedarkan kaum PAS...

Ikuti petikan dari MalaysiaKini berikut :-


Kain rentang itu kemudiannya diturunkan oleh pekerja pilihan raya PAS dan DAP.


Bercakap pada sidang media selepas menurunkan kain rentang itu, penasihat jentera pilihan raya Galas, PAS, Wan Abdul Rahim Wan Abdullah dan setiausaha publisiti DAP, Tony Pua membidas tindakan itu yang dianggap rasis dan tidak demokratik.

Menurut Rahim, mesej kain rentang itu juga bertentangan dengan Islam.

“Adalah perkauman bagi menuduh seseorang itu sebagai 'harbi', kerana 'harbi' melambangkan perang terbuka dengan Islam,” katanya yang juga ahli parlimen Kota Baru. Menurutnya tindakan itu cuba membuat orang Islam marah.

Apakah kaum PAS tidak lagi sedar dan "celik" lagi atas perilaku dan perbuatan DAP atau mulut sudah kena sumbat, perut dah kenyang dan bawah perut sudah puas hingga sanggup menutup mata untuk terus bersekongkol dengan kafir harbi DAP laknatullah!

Apa yang rasis? apa yang tak demokratik? memang DAP kafir harbi laknatullah! PAS bodoh atau bangang??? apakah bila dah sediakan angkatan tentera... bertempur baru dikira perang sebab terbuka??? baru lah boleh di cop kafir harbi??? kalau itu pendapat PAS nescaya diakui bodoh yang amatlah kaum PAS dan keturunan mereka...

Zaman Rasulullah SWT dahulu golongan atau kaum yang mengkhianati dan tidak mahu tunduk dan bersama-sama dengan pemerintahan islam adalah Kafir Harbi... fikir... fikir dan fikir... DAP tak termasuk ke dalam golongan ini? Apa penangan DAP ni hingga kita cap DAP Kafir Harbi Laknatullah!

Lihat apa jadi di Perak?
Lihat apa nasib Islam dan Melayu di Penang?
Lihat apa nasib Melayu Islam di selangor?

Persoal dan tentang Islam...
Persoal dan tentang perkara dalam perlembagaan...
Persoal dan mahu cabar Yang Dipertuan Agong...

Islam mahu di samaratakan dengan agama lain...
Melayu disisih secara licik dan sistematik...
DAP tanam perasaan benci pada Melayu dan Islam...

Apakah ini semua tidak cukup menggambarkan DAP kafir Harbi Laknatullah!
Bilakah PAS nak insaf dari terus menggadaikan Islam dan Melayu demi menjadi tunggangan Kafir Harbi?
Apakah ikatan PAS & DAP itu lebih afdal dari penyatuan Ummah PAS & UMNO?

Sesungguhnya kepada Allah kita berserah... kerana dakwah dan usaha itu milik kita namun "hidayah" itu tetap milik Allah Azzawajalla.... Allahuakbar!

"Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)...
.

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa UMNO masih berhubung dengan MCA?MIC? Ko ni bodoh la.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.