Friday, October 22, 2010

ADA SORANG PEMUDA UMNO MEROYAN GILA PUBLISITI


Penulis berkesempatan melepak di PWTC mlm tadi dan terperasan banner yang "lain macam"... sembang punya sembang member perwakilan kata ada mamat terlebih perasan pulak pi boh banner sekeliling PWTC nak promote diri he he he.

Seingat penulis yang acap kali pergi PERGONG ni he he he... menteri pun tak gantung banner begitu. Lagaknya mengalahkan menteri atau MT Umno. Keliling PWTC digantung banner yang memapar wajahnya.

Difahamkan ini adalah sebahagian kempen 'promosi' dirinya kepada para perwakilan kerana dia telah memasang cita-cita untuk bertanding MT dalam pemilihan akan datang.

Lawak-lawak... sampaikan sekumpulan Pemuda Umno di sebuah restoran dua malam lepas kata mamat itu sudah terlebih perasan dan sedang berada di dunia khayalan. Dia perasan dirinya terlalu hebat... apapun RBF dah tolong kempenkan untuk saudara Sohaimi Shahadan agar cepat-cepat dapat jadi MT he he he... klik sini

Banner 1 berhampiran lampu isyarat PWTC dan Hentian Putra
Banner 2 depan lampu isyarat pejalan kaki di berdepan The Mall
Banner 3 di depan Hentian Putra. Difahamkan ada lagi banner-bannernya yang tergantung di tempat lain termasuklah di susur masuk ke PWTC dari Jln Tun Razak.

FAKTA
  • Lebih 80 % Pemuda Umno tidak suka kepada orang ini. Kata mereka dia seorang opportunist.
  • Dia juga mendakwa rapat dengan PM...
  • RBF kata niat sebenar dia mungkin... Nak jadi calon di Dun Templer , nak jadi Ketua Bahagian Selayang dan nak bertanding MT dalam pemilihan akan datang. Satu lagi adalah nak projek.
  • Satu lagi muda-muda lagi sudah dapat Dato' , apa jasa pada negara ?


1 comment:

Anonymous said...

kita awal2 lagi mesti cantas ni manusia ....yang aku pelik ni.. tak malu ke dia buat mcm ni? eeiiiiii malu sikit

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.