Friday, June 4, 2010

PKR CABANG AMPANG KENA HALAU DARI PEJABAT - TAK BERMARUAH GAGAL BAYAR SEWA 10 BULAN

PKR Cabang Ampang dihalau keluar dari pejabat kerana tak bayar sewa selama 10 bulan. Pejabat PKR Cabang Ampang beralamat no.16-2a, Jalan Bukit Indah, Taman Bukit Indah, Ampang.



Pejabat tersebut telah dikosongkan sejak tahun lepas lagi setelah diberi notis oleh pemilik premisnya iaitu seorang ahli perniagaan kaum Cina Kuala Lumpur.

Sign board tidak diturunkan kerana malu diketahui orang. Tapi Zionis ini kalau didedahkan, mereka akan main sentimen kesian.

Buat masa ini, PKR Cabang Ampang tidak ada pejabat rasmi. Mungkin sekali alamat rasmi adalah disewa rumah orang. Ini bersalahan dengan undang2 atau peraturan ROS.

KESIMPULAN

Macam mana nak perintah negara kalau pejabat pun tak pandai nak urus?
tak ada langsung projek menguntungkan oleh Pakatan Selangor
Slogan terkini " Menuju negeri bankrupSelangor 2013"


1 comment:

Anonymous said...

tu la pasal kalau MP bangang Zuraidah huduh jadi MP. dah lah muka cam tembok pecah, hati hitam lak tu. bodoh punya MP hodoh ni,. sewa pun tak reti nak bayar.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.