Friday, June 18, 2010

ANWAR TONTON VIDEO ELIZABETH WONG HISAP AISKRIM



ARTIKEL 1
SUMBER : http://medan-info-kita.blogspot.com/

Bekas Pengerusi PKR Pulau Pinang yang juga Ahli Parlimen Bayan Baru, Yb Datuk Seri Zaharin Hashim, sekali lagi membuka tembelang Si Bangsat Anwar dalam sidang parlimen semalam...


Kali ini, Datuk Seri Zaharin menceritakan bagaimana Si Bangsat Anwar pernah memberitahu beberapa Ahli Parlimen PKR bahawa Exco Kerajaan Negeri Selangor Elizabeth Wong mesti meletakkan jawatannya kerana berdepan dengan masalah moral.

"Shes morally unfit to be an exco and state assemblyperson, she must resign.." kata Si Bangsat Anwar apabila kecoh isu gambar gambar bogel Elizabeth bermain dalam alam siber tak lama dulu.

Apabila ditanya oleh beberapa rakan Ahli Parlimen PKR apakah Si Bangsat Anwar yakin bahawa Elizabeth tidak difitnah kerana besar kemungkinan gambar gambar yang sedang berlegar itu palsu dan hanyalah super imposed..?

Alangkah terkejutnya kesemua Ahli Parlimen PKR yang berada bersama Anwar ketika itu apabila Si Bangsat Anwar "mengaku" bahawa beliau 'sudah pun' menonton video klip adegan jijik Elizabeth bersama pasangannya..!!!

Tambah memeranjatkan lagi apabila Si Bangsat Anwar dengan selamba menyatakan beliau dah menonton aksi Elizabeth Wong "ice cream", mmmmmhhhh..!!!!!!



SUMBER GAMBAR : http://pakmie.blogspot.com/

Demikianlah kisahnya yang diceritakan oleh Yb Datuk Seri Zaharin yang sudah pun meninggalkan kapal karam PKR....

" Masa Anwar cerita tu bukan I sorang dengar, ada lagi Yb Yb lain, Zul Nordin pun ada, Datuk Kamarul Baharin sama Johari Abdul pun ada sekali..." tambah Datuk Seri Zaharin.

“Kami semua terkedu dengan kenyataan beliau itu.Malahan beliau nyatakan akan menunjukkan video itu kepada kami.

“Tapi hingga hari ini habuk pun tarak.YB Elizabeth Wong masih kekal dijawatannya. Sebaliknya YB Kulim Bandar Bharu (Zulkifli Nordin) yang mengkritik Menteri Besar Selangor ( Tan Sri Khalid Ibrahim) kerana mengekalkan YB Elizabeth Wong yang akhirnya dipecat daripada parti apabila cuba mempertahankan Islam.”

Patutlah Khalid Lembu Gagap bukan main sayang terhadap Eli Bogel..., sehinggakan tak mahu mengizinkan Yb Bukit Lanjan itu letak jawatan..! Agak agaknya Si Bangsat Anwar dah maklumkan kepada Khalid Lembu Gagap bahawa Eli pandai ice cream.., mmmmhhhh...!!!!


ARTIKEL 2
SUMBER :http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

Nota:-
Mengamuk sebab betul lah tu... marah sebab ada orang dedahkan... Anwar, you can cheat somebody everytime, you could cheat every sometimes but you cannot cheat everybody everytimes....


perhatikan kening anwar attaturk !kah kah kah
perhatikan nada suara attaturk ! kah kah kah
perhatikan muka attaturk ! kah kah kah

KENA PROVOK MUKA TERUS BERUBAH ! kah kah kah

hoi anwar mengamok ! kah kah kah
hoi anwar kantoi ! kah kah kah
kes apa ? kes wartawan RTM tunjal anwar pasal video aiskrim eli ! kah kah kah
tahniah tukimin,wartawan RTM anda hero rakyat !


LAKARAN KEJADIAN


MASIH MAHUKAH KITA BERADA DIBAWAH PIMPINAN YANG JELAS TIDAK BERMORAL... BERSEKUTU DENGAN GOLONGAN KAFIR HARBI... FASIK... KEMBALILAH PADA ISLAM SEBENAR...

JELAS HUKUM UNTUK KITA MENOLAK DAN KELUAR DARI MENYOKONG DAN TERLIBAT DENGAN GOLONGAN SEPERTI INI... MARILAH KE JALAN ISLAM SEBENAR...


ZULKIFLI NOORDIN DAN RAKAN RAKAN SUDAH... ANDA BILA LAGI...

" BETTER LATE THEN NEVER..."

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.