Friday, June 4, 2010

ADUN SEKINCHAN NG SWEE LIM - BACOL, PENAKUT & PENIPU RAKYAT

ADUN DAP DARI SEKINCAN NG SWEE LIM TIDAK HADIRKAN DIRI PADA "MAJLIS DEBAT PETANI" KERANA TIDAK SANGGUP DIMALUKAN OLEH DS NOH OMAR.

MAJLIS BERTUKAR MENJADI SESI PENERANGAN KEPADA PARA PETANI YANG DIANGGARKAN SERAMAI 700 ORANG YANG HADIR.

Satu perdebatan akan berjalan di hadapan para petani bertepat di Sekincan. Perdebatan di antara Dato Seri Noh Bin Omar dan Adun DAP Ng Swee Lim berhubung isu para petani Selangor.

Artikel Cabaran Debat : Klik Di Sini

memang benar bagaikan di sangka bila Adun DAP tersebut GAGAL hadir untuk menyahut cabaran debat berkenaan. Memang sah adun DAP Ng Swee Lim tiada telor dan seorang yang BACHOL.

MUKA CINA BANGSAT YANG BACUL, PENAKUT DAN PENIPU RAKYAT PETANI... CAM MUKA CELAKA NI! MUKA KOMUNIS LAHANAT!







Dato Seri Noh sememangnya wajar di puji kerana berani membuat satu majlis yang motif utama nya adalah untuk menjelaskan segala kekeliruan yang timbul akibat Fitnah dari adun DAP Mabok tersebut. Dato Seri Noh dalam majlis berkenaan menjelaskan satu persatu berhubung segala masaalah dan peranan kerajaan dalam membantu para petani yang ada.

Rata rata hadirin menerima penjelasan dari Dato Seri Noh Omar ini dengan tepukkan gemuruh dan berterima kasih atas usaha Dato Seri Noh Omar yang meluangkan masa dengan para petani bagi menjelaskan segala keraguan dan kekusutan yang di hadapi oleh para petani.

Video Ucapan Dato Seri Noh Omar boleh di layari melalui Web: KITA GEMPUR

Masa melanggar pelajar Universiti dalam keadaan yang MABOK dia berani, dan bila dalam keadaan Normal unuk ajak berdebat dia takut pula. Apa punya Adun lah jenis macam ni yang takut dengan fakta dan kebenaran.

Rasanya lain kali bila ajak si Ng Swee Lim ni kena suruh dia MABOK Kaw kaw dulu bagi menghilangkan ketakutan nya tu. Kalau dah kaki Mabok memang sampai Mampos dia Mabok tak sudah sudah.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.