Friday, June 4, 2010

KUMPULAN SEMESTA BARU 3 BULAN TUBUH BONUS 6 BULAN GAJI - SAH ROMPAK DUIT RAKYAT

AMACAM SEMUA... FIKIRKANLAH SENDIRI... PASIR BANYAK KELUAR DARI SELANGOR IKUT JALAN BELAKANG... KUMPULAN SEMESTA HANYALAH SEBAGAI HELAH KONON UNTUK MENGHALALKAN PENJUALAN PASIR... SEKARANG MANA TERLUS KERAJAAN BN SELONGOR DULU ATAU KERAJAAN PAKATAN RAKYAT???

Hasil yang dikutip oleh Kerajaan BN sebanyak RM 22 juta setahun adalah hasil yang dikutip dari perlombongan pasir di tanah persendirian.

Kerajaan PKR dapat kutip hanya RM 5.7 juta dari tanah persendirian + tanah kerajaan + pasir sungai . Apa ke jadah ni ? SAH ADA PENYELEWENGAN!

Kerajaan BN tidak perlu tubuhkan anak syarikat kerajaan negeri untuk kutip hasil pasir, tetapi mereka mampu kutip RM 22 juta. Kerajaan PKR tubuh Kumpulan Semesta dan perniagaan pasir dimonopoli oleh mereka tapi dapat kutip hanya RM 5.7 juta. Apa punya harami ni ?

Sudah lah hasil yang dikutip hanya RM 5.7 juta kemudian boleh lagi bayar bonus untuk enam bulan. Apa punya sial ni ?

Ini nak merakyatkan ekonomi Selangor atau nak merakyatkan ekonomi kroni. Anda semua perlu tahu, kebanyakan kakitangan atasan Semesta adalah kroni-kroni Khalid Ibrahim semasa di Guthrie.

Tak masuk akal langsung, sebuah syarikat baru boleh bayar bonus enam bulan. Tindakan mereka membayar bonus sebanyak itu adalah untuk keuntungan kroni-kroni peringkat atasan. Yang banyak terima bonus adalah bos-bos peringkat atasan, Pekerja bawah hanya terima sikit sahaja walaupun enam bulan.

Khalid gagap berkata dia baru tahu yang kes curi pasir berleluasa di Selangor. Dasar munafik punya manusia, sudah bertahun orang bising pasal kes curi pasir di Selangor, tiba-tiba dia kata dia baru tahu. Tak mungkin sebagai seorang yang mengetuai sebuah kerajaan dua tahun lebih perkara ini tidak sampai ke pengetahuannya... APA LAGI SPRM SERET MEREKA KE MUKA PENGADILAN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.