Friday, June 11, 2010

HASAN ALI PEMIMPIN LEMAH IKUT TELUNJUK DAP @ KAFIR HARBI

HASAN ALI HARUS AKUI DIA PEMIMPIN LEMAH LAGI BACOL !


oh oh..hasan ali hari ini telah saman zahid hamidi,zainal sakom dan portal agendadaily kerana kononnya memfitnah beliau sewaktu prk hulu selangor. DISINI

dalam kandungan saman tersebut, hasan ali kata 3 individu yang disamannya itu telah mengaibkan,memalukan,menyebabkan imejnya tercalar kerana menuduh beliau menggunakan khutbah jumaat pada prk hulu selangor untuk berpolitik... senyum!


kah kah kah

hasan ali tercalar imej ? kah kah kah
hasan ali pas, malu kerana difitnah ? kah kah kah
boleh jalan la hasan ali. rakyat selangor memang dah tahu kau ni memang pemimpin bacol ! lemah! dan ikut telunjuk DAP @ Kafir Harbi... nak bukti he he he???

lupa ke akan kisah rampasan arak di seksyen 8 beberapa bulan lepas ?

MBSA rampas arak, ronie liu bantai MBSA.. kau pulak wahai hasan ali, bising-bising konon nak jadi hero Islam..last-last kau peluk jugak ronie liu tu !

hasan ali, sudah terbukti memang kau hipokrit dan pemimpin bacol, jadi takpayahlah nak bising-bising kononnya maruah kau tercalar !

boleh jalan da !

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.