Friday, May 25, 2012

KHAIRI JAMALUDIN HEBAT BERJAYA PAKSA KERAJAAN SELANGOR TUNAI JANJI LAMA

Pakatan Rakyat memang sah sebenarnya sekumpulan parti politik yang berpakat untuk memperdayakan rakyat menerusi siri penipuan, pembohongan, fitnah dan secara licik mempengaruhi rakyat agar menyokong mereka agar matlamat utama mereka demi berkuasa di Malaysia tercapai dengan apa jua cara sekalipun dengan falsafah matlamat menghalalkan cara.

Pakatan Rakyat berjanji dan terus berjanji... macam-macam yang nampak baik dan menyenangkan rakyat tetapi hakikatnya adalah ia merupakan sebuah janji yang tidak mungkin dapat ditunaikan... Lihat sahaja di Selangor, Penang, Kedah, Perak dan Kelantan... APA JANJI YANG PAKATAN RAKYAT DAH TUNAIKAN???

NAH! SEKARANG CUBA BANDINGKAN DENGAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL...  
"KATA DI KOTA, JANJI DITEPATI"

Adakah anda mahu terus sokong atau beri undi untuk Pakatan Rakyat memerintah Malaysia??? 

Pakatan Rakyat inikah yang anda mau letakkan untuk menentukan nasib anda, keluarga anda dan masa depan keturunan anda???

FIKIR DALAM-DALAM DENGA RASIONAL!

Apapun tahniah KJ kerana berjaya MEMAKSA Kerajaan Selangor menunaikan janji mereka untuk memberikan RM 50.00 kepada pelajar tadika janji yang sudah 4 tahun tidak ditunaikan. Rakyat Selangor bukan bodoh dan akan menterjemahkan sokongan dan keinsafan dalam bentuk undi kelak!

Tapi percayalah janji ini juga mungkin akan tinggal janji... sebab pilihanraya mungkin berlangsung dalam masa terdekat ini, pendekatan terdesak konon Pakatan Rakyat nak menunaikan janji dilihat usaha untuk MEMPERBODOHKAN Rakyat. Kalau nak tunai kenapa tidak 4 tahun dulu... kenapa sekarang bila pihanraya nak dekat???


Selepas dimalukan oleh KJ dua malam lepas berhubung kegagalan Kerajaan Selangor memberikan wang bantuan murid tabika seperti yang dijanjikan dalam manifesto PRU 2008, untuk cover KEMALUAN yang amat sangat...Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor telah membuat pengumuman semalam untuk memberi bantuan itu bermula 1 Julai 2012.

SAH kini dalam Depat PTPTN di antara sdr. Khairy Jamaludin (KLJ) dengan Mohd Rafizi Ramli (LEMBU) dimenangi Khairy (KJ) sampai Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor TUNDUK MENGALAHmenunaikan janji kerana KETEPATAN dan SAHNYA FAKTA beliau...

Janji nak beri pendidikan tinggi percuma sedangkan nak beri bantuan pendidikan tabika pun tak terlaksana... MAHAL AYAT TU... Tapi hanya s
elepas 4 tahun Pakatan Rakyat membohongi rakyat Selangor dan hanya tunduk selepas dimalukan oleh KJ dan bahang pilihanraya sudah semakin dekat.

Jadi sekarang siapa yang menang debat tersebut ?

Siapa yang terpaksa tunduk kepada siapa ?

PIHAK MANA YANG SEBENARNYA PEMBELA DANMENJAGA KEBAJIKAN RAKYAT???

TAHNIAH KHAIRY (KJ)... MINTA BUAT DEBAT LAGI...


1 comment:

Anonymous said...

Lepas nie mintak buat debat utk AIR, ELEKTRIK dan CUKAI PINTU percuma pula... minta PR canangkan... lepas tu jemput KJ and Rafizi lagi utk berdebat... untung2 rakyat mcm nie hehehe...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.