Thursday, May 3, 2012

SKANDAL SEKS AZMIN ALI - SHAMSIDAR TAHARIN BAHAGIA

Semua ISTERI MITHALI harus MENGKAGUMI Shamsidar Taharin yang begitu "sporting", "releks" dan "ceria" dengan pendedahan gambar suami beliau - Azmin Ali melakukan adegan "ramas mesra" dan "hisap ice cream" bersama "MADU" tidak sah taraf beliau.

Ini kenyataan terbaru Shamsidar...“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”

Ermmmm... uuhhhh.... arghhhh... BAHAGIA ya... mungkin kekosongan Shamsidar Taharin sudah diisi oleh "BOS" abang Azmin Ali... memang bahagia sekali! ANUgerah TUHAN "tegap", "mantap" dan "besau" he he he... DUIT dan HARTA pun banyak sudah dapat... apa mau semua boleh dapat lebih-lebih lagi dengan kehadiran puteri kesayangan yg menjadi "BUKTI CINTA" mereka berdua...

 Anwar dan "isteri" dalam kereta... bukan kak wan tau... cuba teka he he he

Abang Azmin Ali tak dapat apa... so makan luar jelah... he he he janda pun jandalah... asal barang "mantop" lagi... dan isi "tangki air" dikurangkan agar kurang melimpah!


Ini kenyataan terbaru Shamsidar...EP agak terkejut dengan kenyataan yang dibuat oleh Shamsidar...“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”..mana mungkin seorang isteri tak kisah melihat video seks suaminya kecuali...ada perjanjian diantara mereka...mungkin dia boleh adakan hubungan sulit dengan Anwar manakala Azmin pula boleh adakah hubungan sulit dengan mana-mana perempuan yang dia mau...mungkin....sebab tu dia tak kisah...bahagia dengan duit yang Anwar tabur... 

“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia”  demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.
Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.
Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.
Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Malah beberapa akhbar utama turut memainkan isu tersebut sehingga menjadi perhatian. Sebelum ini Shamsidar pernah dikaitkan mempunyai hubungan sulit dengan Anwar, namun sehingga ini gagal dibuktikan.FMK

4 comments:

Anonymous said...

kalau hidup tidak ada pegangan agama islam sebenar apa nak kisah.
baik hidup bahagia di dunia dahulu
kerana akhirat belum tentu bahagia
atau tidak
semoga anak anak mereka tidak mengikuti jejak ibu bapa mereka
yang hanyut dalam kemewahan dunia yang tidak boleh dibawa ke akhirat kelak.
Adakah mereka menjalankan tanggungjawab sebagai orang islam
yang kena mengeluarkan zakat atas kekayaan yang mereka miliki.

Moonlight Shawls said...

Hairan tengok penyokong2 Taksub Anwarmin, kalau Anwarmin yg buat dosa, semua dituduh konspirasi..Tapi kalau skandal sebelah BN, betul pulak, tak pulak konspirasi...SEDAR2lah sikit..dah terang2 Anwarmin memang tak layak meneraju negara kita....

Anonymous said...

Tun suruh bagi lima hari dia jadi PM ,agaknya Tun Takut.....dia mengamok macam Imam Mahadi (yg tak pakai baju tu)yg kena tembak di Putrajaya.

Anonymous said...

Assalammualaikum dari umat Muhammad kepada umat Muhammad jg.Sangat tidak bertamadun anda ini.Menulis perihal2 yg anda sendiri tidak tahu akan kebenarannya.Saudara,barangkali pepatah hanya jauhari yg kenal manikam sangat sesuai utk saudara.Kalau saudara lihat orang berkudis seluruh badan,apa layak untuk mengiktirafnya sebagai pesakit aids?itu bukan fakta tapi auta.Saudara tidak boleh menuturkan hal2 yg diluar pengetahuan saudara melainkan saudara berada diwaktu dan tempat kejadian.Saudara, jangankan hati manusia,dinding konkrit rumah saudara pun TAK MAMPU untuk saudara tembusinya.Saya menanti janji Allah mendatangi saudara atas kalam yg saudara tuliskan diskrin bisu ini.Doa saya,jika apa yg ditulis ini dtgnya dari emosi politik saudara,moga Nabi masih mengenali saudara diakhirat nanti.Salam ramadhn..salam keihtisaban..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.