Thursday, May 3, 2012

RASIS BABI TAK HABIS-HABIS BUAT FITNAH DAN MENIPU!

Cina BABI seekor ni memang CELAKA LAHANAT! Berbohong, menipu dan buat fitnah untuk burukkan POLIS dan Kerajaan... Buat kenyataan PALSU & FITNAH konon dibelasah POLIS dan ALLAH maha kaya ada saksi yg mendedahkan tiada langsung kejadian seperti FITNAH yg DIREKA oleh BABI bangsat seekor ni! 

BINATANG ni memang RASIS dan benci kerajaan... Tak sedar diri PENDATANG lahanat! tak suka kau boleh serah kerakyatan Malaysia dan BERAMBUS balik China lah BABI!

Aku marah dan geram giler ni! tak habis-habis CINA LAHANAT buat onar dan fitnah untuk kacau bilaukan negara... tunggulah bila tiba harinya... hati-hati CINA LAHANAT!

BACA ARTIKEL



Guang Ming Daily bertarikh April 29 melaporkan Ng Wei Aik dan pembantu dakwa dipukul polis semasa merakamkan kejadian polis kasar menggunakan telefon bimbit.
 ADUN Komtar, Ng Wei Aik dan pembantunya mendakwa ketika menghadiri Bersih 3.0 di Kuala Lumpur telah dikasari oleh polis.

Namun kenyataan Ng dinafikan oleh blogger Pisau yang berada di restoren A&W ketika Ng Wei AIk berada di dalam restoren. Malah menurutnya, tiada apa-apa berlaku di A&W yang berada bersebelahan dengan satu lagi restoren fast food KFC.

Penipu dan rasis


Ng Wei AIk adalah ADUN DAP yang pernah mengeluarkan kata-kata rasis terhadap restoren India Muslim ketika bersama Dewan Bandaraya Pulau Pinang membuat sita. Sebagai membalas reaksi Ng, KImma menuntut maaf dari Ng dan seorang peniaga India Muslim menghantar keranda ke rumahnya.

DIa membuat kenyataan rasis menghina seorang wanita yang mengahwini orang asing dari Bangla Desh sebagai pembelut negara.

Ng yang merupakan Setiausa Peribadi kepada Lim Guan Eng, sedang berhadapan dengan saman malu dari bekas ADUN Dato Keramat yang berhenti dari keahlian dalam PKR, Lim Boo Cheng.

MCA Pulau Pinang pernah bertelagah dengannya mengenai open tender class F yang ,mana kenyataan Ng Wei Aikd an Lim Guan eng bercanggah.

Dia pernah dikatakan terlibat mengatur diadakan pilihanraya Masjid untuk menguasai masjid-masjid an surau-surau di Pulau Pinang.

Ng sering membuat laporan polis tipu dan palsu.

Fitnah polis

Ng Wei Aik berkata, kaki kanannya telah ditendang, manakala pembantunya Loh Chee Keong mendakwa ditampar di muka sebanyak dua kali dan ditendang di bahagian perutnya. Mereka akan membuat laporan polis.


Loh Chee Keong memberitahu GUang Ming Daily bahawa beliau dan Ng Wei berada di sebuah restoran fast food pada jam lebih kurang 4:40 petang, telah didatangi oleh kira-kira 30-40 anggota polis. Polis telah mengetuk pintu restoran itu dengan kuat sambil menyuruh pekerja membuka pintu restoran.


Beliau berkata, ketika itu Ng Wei Aik cuba menggunakan telefon bimbitnya utk merakamkan kejadian itu, tetapi apabila pekerja membuka pintu, kira-kira 10 orang anggota telah menghampiri Ng Wei Aik lalu bertindak kasar terhadapnya dgn menendang kaki kanann Ng Wei Aik.


'Apabila saya cuba mghalang, anggota polis telah mencekek leher saya. Saya dibawa keluar dan anggota polis itu telah menendang perut saya dan menampar muka saya. Cermin mata saya pun patah jadi dua.'


Beliau berkata, selepas memperkenalkan diri Ng Wei Aik kpd polis, polis pun beredar dari lokasi itu.

Saksi nafi

Satu satunya restoran yang tidak ditutup dan membenarkan pelanggan masuk.

Menurut Pisau dalam blognya, Ng Wei Aik hanya duduk tanpa membeli makanan di restoren A&W dan berbual serta bergurau dengan rakannya tanpa ada ganguan. KFC yang berada diseblah ditup kunci.

Malah ketika itu, ada satu meja diduduki oleh empat orang pegawai Polis - dua India dan dua Melayu - yang turut sama sedang makan. Keadaan restoran begitu tenang dengan dua tiga meja turut diduduki oleh beberapa perusuh Pakatan tanpa langsung diganggu.

Kata Pisau lagi, Ng beredar tanpa diganggu dan agak hairan dari mana datangnya 40 orang polis yang dikatakan datang menyerang Ng Wei Aik dan pembantunya.

Ini serupa lakunan Ustaz Badrul Amin yang mendakwa dipukul 20 orang ketika sedang berkhalwat dengan isteri orang. Baik Badrul Amin dan Ng Wei Aik dan pembantunya, pasti tiada kesan kecederaan langsung.

ELok kalau dia teruskan buat laporan polis kerana sesiapa yang membuat laporan polis palsu boleh didakwa dan dihukum.


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.