Wednesday, May 9, 2012

JANJI DIKOTAKAN - GAJI MINIMUM SATU LAGI SEBAB BERTERIMA KASIH DAN UNDI KERAJAAN

Penulis melihat DS Najib dan Kerajaan kini dilihat wajar diberikan mandat lagi oleh rakyat pada penggal pemerintahan akan datang dengan kita memberikan kemenangan dan undi kepada DS Najib dan kerajaan sekarang dalam PRU 13 nanti. Jika orang tanya KENAPA? Mudah sungguh jawapannya...

KATA DIKOTA, JANJI DITEPATI

Benar di bawah DS Najib, Kerajaan semakin pro-aktif dan dilihat menjelmakan kemahuan dan acuan yg dimahukan rakyat jelata... pelaksanaan dasar gaji minimum akan memberikan faedah dan manafaat kepada jutaan keluarga yg akan dapat meningkatkan pendapatan isi rumah dan ekonomi secara terus kelak... 

Berbanding Pakatan Rakyat aka PEMBANGKANG tanyalah mereka di Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan... berapa banyak janji yg telah Pakatan Rakyat tunaikan??? HARAM hampir 90% tidak ditunaikan!

Jadi apa TUNGGU LAGI? Berhenti sokong dan mengundi Pakatan Rakyat aka PEMBANGKANG... Cukup hanya sekali kita beri mereka peluang!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.