Thursday, May 31, 2012

AZMIN ALI DI SENARAI HITAM DIKEHENDAKI TAK BAYAR SAMAN SEBAB TUNGGU KOMISYEN PROJEK

Sebelum mahu memimpin dan memerintah negara kenalah terlebih dahulu hebat dalam mengurus diri, keluarga, parti dan kerajaan negeri sedia ada serta JUJUR dan PATUH undang-undang. Berani buat berani tanggung akibatnya contoh memandu laju... bila kena saman bayarlah... aset, wang dan kemewahan ada tapi nak bayar saman pun BERTANGGUH dan TAK MAHU TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB... inikah ciri pemimpin yang nak kita pilih sebagai pemimpin untuk mentakbir negara...

Diri tak terurus... keluarga sudah jadi keluarga 69...parti sudah caca marba... kerajaan negeri dikuasai juga lintang pukang... belum lagi mentakbir negara alamat negara jahanam di tangan mereka..


Ke AZMIN ALI tunggu projek baru dan guna komisyen untuk bayar saman... he he he




Sebagai wakil rakyat yang kaya raya http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/panas-ni-jenuh-azmin-nak-jawab.html,  Azmin Ali pun tak mahu jugak bayar saman. Apa punya YB PKR? Kamu masih nak undi dia lagi ker cuba tengok kereta mewah YB Azmin Ali http://www.penembak-tepat.com/2011/05/persamaan-kereta-dalam-gambar-azmin-ali.html  dan http://mymassa.blogspot.com/2012/03/gempar-kereta-ferrari-azmin-ali.html.

Sebab itulah Azmin mempertahankan Projek Mewah di atas Padang Kelana Jaya kerana "wang kopi" yang akan diperolehinya daripada Projek tersebut bukan saja mampu membayar saman-saman di atas, malah boleh lebih dari itu. Azmin tetap membodohkan dirinya walau diasak kerana dia perlukan wang-wang kopi itu http://www.klpos.com/ekslusif/4575-penduduk-kelana-jaya-ss7-berang-azmin-ali-di-asak

Blog ini kata Azmin terima wang juga 
http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=37994#1204954

Kalau banyak masyuk...kenapa nak jual bini pada bang Nuar?...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S-3HRavrOt8













No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.