Wednesday, May 9, 2012

TAHNIAH! BERSIH 3.0 BERJAYA BUKTINYA KUOTA HAJI DAN UMRAH MALAYSIA DIGANTUNG ARAB SAUDI


arab saudi sedang menimbangkan untuk menyekat atau menggantung jemaah haji dan umrah dari malaysia daripada menunaikan ibadah tersebut ekoran kebodohan pendemo bersih yang buat kacau di madinah dan mekah.


 

 UCAPAN TAHNIAH ISTIMEWA GAP KEPADA BLOGER PENAMINANG DAN ABU AQIF KERANA BERJAYA MENDEDAHKAN DALANG YANG BAKAL MEROSAKKAN PELUANG UMAT ISLAM MALAYSIA DARIPADA MENGERJAKAN IBADAH HAJI DAN UMRAH !



kalau arab saudi dah tetapkan keputusan sekat kuota, maka seluruh rakyat malaysia wajib mengutuk hatta menyaman dalang yang merosakkan peluang mereka yang sepatutnya dapat mengerjakan haji dan umrah.

bedebah lah korang ni. demo bersih yang setan macamtu pun sampai nak buat kat mekah dan madinah !

1 comment:

Mohammad Al Azzam said...

Pada bulan Februari 2012 yg lepas, ana pon dengar dari mutawif travel agen yg kerajaan arab saudi akan menimbangkan untuk menghadkan kuota jemaah haji dan umrah Malaysia dan negara lain pada tahun ini atau tahun depan untuk membesarkan kawasan Masjidil Haram. Tujuannya adalah untuk keselesaan para jemaah haji atau umrah.

Sekarang ini di Makkah banyak hotel2 sekeliling Masjid Haram dah dirobohkan. Dgr2 masjid kucing dan masjid2 sekitar pon sama akan dirobohkan bagi projek pembesaran.

Jadi betulah kata mutawif tu, kalau merujuk penulisan enta.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.