Tuesday, May 8, 2012

DEMOKRATIK REPUBLIK OF MALAYSIA (DRM) ITUKAH YANG ANDA MAHU?

DAP merancang menyisihkan melayu jika mereka berkuasa... ada kata tak logik, idea bodoh, UMNO pembohong dan macam2 lagi... Sebelum semua pihak nak mula mencaci maki dan tuduh menuduh baik kita kembali kepada sejarah... ya... betul sejarah mengajar kita segalanya... kalau tak ambil ikhtibar dari sejarah... bodohlah namanya manusia tau bangsa itu...

Tidak mustahil wahai rakan-rakan sekalian... lihat sahaja singapura... suatu ketika dahulu milik melayu kini... melayu secara terancang dan senyap-senyap disisih serta diketepikan...  syiar ISLAM tidak lagi didokong kerajaan, tiada melayu memegang jawatan tertinggi dalam kerajaan malah sejarah singapura turut di ubah dengan membuang sejarah melayu lah yang membuka singapura... segalanya bermula apabila melayu termakan janji manis dan menyokong PAP yang ketika itu mahu berkuasa sepenuhnya... dan natijah kesilapan percaturan melayu singapura ketika itu ditanggung oleh generasi MELAYU singapura sehingga sekarang...

Tepuk dada tanya iman dan akal waras tuan puan... relakah anda menggadaikan Malaysia ke tangan KAFIR HARBI DAP yang memungkinkan ISLAM dan MELAYU di Malaysia menerima nasib seperti Melayu singapura... tak rasa bersalah dan berdosakal menyokong dan memberi undi kepada Pakatan Rakyat yang terang-terang bersekongkol dengan DAP kafir harbi untuk menjahanamkan negara...

BERHENTILAH menyokong dan mengundi Pakatan Rakyat!
Cukup hanya sekali kita beri mereka peluang!

SILA BACA PERANCANGAN DAP DI BAWAH!

Agenda DAP komunis bila ambilalih


Senarai ini didedahkan oleh bekas Pemuda DAP, Razali yang menyaksikan majlis ikrar paderi di Hotel Little Rock di Jelutong Pulau Pinang untuk menjadikan Malaysia negara Kristian:

1. Kristian Agama Rasmi.

2. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.

3. Pertandinagn tilawah Al Quran akan dihapuskan.

4. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.

5. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.

6. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam

7. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar MB boneka. Ngeh pernah mintak untuk guna wang zakat tetapi dihalang oleh Mufti.


8. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan Eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.

9. Sistem Raja berperlembagaan akan dibubarkan, Raja adalah berketurunan lanun kata Lim Kit Siang.

10. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut pun tentang raja.

11. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.


12. MARA dan jabatan yang dianggap rasis akan dibubarkan.

13. Kakitangan kerajaan berketurunan Melayu akan dikurangkan.

14. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.


15. DEB akan dimansuhkan

16. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA & PERKASA.

17. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.

18. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5,000 akan diberikan atas alasan humans right (penghapusan etnik Melayu).

19. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.

20. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran Tun.

21. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.

22. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.

23. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancangan DAP.

24. Kedutaan Israel akan dibuka.

25. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.
Sg Rapat Online

7 comments:

Anonymous said...

democratic & republic dah betul tapi Malaysia akan ditukar...perkataan Malay amat tidak disukai oleh mereka!

Anonymous said...

betul lah... Democratic Republic of LGBT (DRiL)... amacam sesuai dengan presiden pertamanya suka drill ayam china, thailan dan eropah... malah drill lelaki dan wanita... cuma binatang dia tak drill lagi... mungkin dalam perancangan kut

Anonymous said...

MCA dan Gerakan tu cina juga kan, tidakkah mereka tu kafir harbi, atau kerana dalam BN dia tidak dipanggil kafir harbi, jangan double standard brother, nak berpolitik biarlah cara matang. Rakyat Malaysia bukannya bodoh semuanya.

Anonymous said...

DAP,PAS dan PKR tu pernah memerintah Malaysiakah dan cuba cari dalam mana-mana catatan sejarah Malaysia, pernahkah Pakatan Rakyat nak buang imuniti Raja-Raja Melayu....jangan buat-buat lupa, siapa yang nak jadikan Malaysia ini negara Republik,, jangan main sedap cakap je.

Anonymous said...

Bila awak nak mintak maaf, awak tengok ke yg sipolan tu lakukan maksiat, jangan main hentam je. bila nak mintak maaf.

Anonymous said...

Hidup ini ada penghujungnya, setiap kehidupan ada kematian,jangan sedap tuduh orang sedangkan kita tidak lihat sendiri. Jangan kerana politik kita sanggup fitnah orang...nauzubillah.

Haji Yusuf said...

in my opinion..nothing much to worry about..even if the chinese can lead the government, they wouldnt have the courage to do so.

malaysian army is in who's hand? malay

are chinese and malays live separately? no

what are the impacts of not living separately? more chinese will lose their lives.

your points were not based on proper study. sorry mate, this is my opinion.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.