Wednesday, September 1, 2010

MAKIN SERONOK BUKAN ISLAM MASUK MASJID - HIDUP PAS!

Wakil Rakyat DAP Semakin Seronok Ke Surau Dan Masjid…, Giliran Yb Hannah Yeoh Tapi Bertudung, Pasti Nik Aziz Cayaaangg…!!!

Menjelang Ramadhan 2011 tahun depan mungkin sudah ada wakil rakyat DAP dan juga wakil rakyat bukan islam PKR akan memeluk agama islam, maka kerusi wakil rakyat PAS akan bertambah…..

Selepas kecoh kes mencemar masjid dan surau oleh Xavier di Masjid Ar Rahimiah, Teo Nie Ching di Surau Al Huda, William Leong di Masjid At Taqwa, kini muncul seorang lagi wakil rakyat wanita DAP yang menyertai senarai Yb bukan islam “mengimarahkan” lagi program IFTAR Ramadhan….

ADUN Subang Jaya, Yb Hannah Yeoh telah “memenuhi undangan” dan bersama sama umat islam di USJ Taipan, Masjid Al Falah dalam satu majlis Iftar Ramadhan. Kali ini pihak penganjur agak berhati hati dan memperbaiki segala kesilapan yang telah dibuat oleh penganjur sebelum ini Masjid At Taqwa, Surau Al Huda dan Masjid Ar Rahimiah… Maka Hannah Yeoh pun disalut selendang diatas kepalanya untuk menutup aurat wanita disamping Yb ini memakai baju kurung.

Ayu sungguh Hannah Yeoh berselendang dan memakai baju kurung, sudah pasti akan mendapat TAULIAH daripada Nik Aziz…..

Agak agaknya selepas ini Yb DAP ataupun Yb PKR yang bukan islam kaum lelaki akan memakai serban dan berjubah untuk sebarang program Iftar Ramadhan…?

Satu Lagi Kes Bukan Islam Masuk Masjid Di Selangor



Selepas kejadian di sebuah surau di Kajang, kini giliran di sebuah masjid di Selayang pula.

Blog Selangor Daily ada mendedahkan perkara tersebut di sini

Blog Medan Info Kita juga ada melaporkan di sini

Semakin punah ranah jadinya...

Harap MAIS dapat ambil tindakan yang sama seperti di Kajang terhadap Masjid at-Taqwa di Selayang.

Rbf pernah juga menulis kisah yang sama tahun lepas. Klik sini



Hampir setahun yang lalu, Ajk Masjid Ar Rahimiah Lipat Kajang di Klang telah membenarkan wakil rakyat DUN Sri Andalas, Dr Xavier untuk “bertazkirah” dalam masjid dan senarionya sama seperti apa yang berlaku di Surau Al Huda Kajang Sentral, berucap diatas tempat sujud saf paling depan..!

Untuk membaca semula pembongkaran tersebut, klik sini.



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.