Monday, September 27, 2010

ELIZABETH WONG BOGEL MASIH BERNAFSU MEMEGANG JAWATAN : MARAH & BANTAH RAKYAT TOLAK



Sumber : The Unspinner

Eli Wong 'nafsu besar' bantah bila kalah saja

Selepas calon-calon mengemukakan kertas pencalonan masing-masing, mereka akan diberi tempoh masa untuk membuat bantahan terhadap lawan masing-masing. Oleh yang demikian, mana-mana calon yang tidak berpuashati terhadap lawan mereka boleh mengemukakan bantahan semasa tempoh bantahan dibuka.

Sistem yang diguna pakai sama seperti sistem pilihanraya oleh SPR yang sering dikatakan tidak betul dan tidak telus oleh orang-orang PKR. Tetapi hari ini mereka mengiktiraf sistem itu apabila mereka mengguna pakainya, dan ternyata sistem itu betul serta yang terbaik. Apa yang mereka tuduh terhadap SPR sebelum ini adalah fitnah semata-mata.

Apa yang terjadi dalam pemilihan di PJU semalam adalah satu kepelikan. Elizabeth Wong membuat bantahan terhadap lawannya selepas keputusan diumumkan dan dia kalah ditangan lawannya.

Katanya, lawannya itu bukan ahli PKR dari PJU , sebaliknya ahli PKR dari PJS. Sini

Apa punya bangang ?

Semasa tempoh bantahan pada hari penamaan calon dia tidak membantah, tetapi apabila kalah dia membuat bantahan. Tak lain tak bukan adalah kerana dia tidak boleh menerima kekalahannya dan dia berharap agar jawatankuasa pemilihan melakukan sesuatu supaya keputusan tersebut dibatalkan atau keputusan ditukar supaya memihak kepadanya.

Sebagai contoh, Elizabeth Wong berkenalan dengan seorang lelaki. Selepas berkenalan dan berbual mesra mereka mula terasa ghairah dan bersetuju untuk melakukan hubungan seks. Apabila sudah suka sama suka maka mereka bergerak menuju kesebuah hotel untuk melakukan seks.

Untuk meneruskan contoh yang mengghairahkan ini sila baca di Selangordaily sini.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.