Wednesday, September 1, 2010

ANAK CINA BANGSAT NAMAWEE


Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM) he he he sudah kena ma...

Puasa??? kenapa??? mengapa??? talak perlu puasa ma... libelal lah...

Pengetua dituduh rasis hasil fitnah guru dalam sekolah itu sendiri turut disentuh... siap susruh suck banana... org pose lah bodoh!

Saya bagi AMARAN!...
apa buat lagi saya bagi AMARAN KE 2....
he he he berani ya saya bagi AMARAN KE 3...
Apa? otai betul... jaga-jaga ni saya bagi lagi AMARAN KERAS...
ohh yeka... takpa saya bagi AMARAN KERAS 2 & 3 amacam?...
patutla... ni paling hebat tahap dewa... saya bagi AMARAN SANGAT KERAS macam batu... ha ha ha takut tak???
kalau tak jalan juga ha saya bagi amaran TER-SANGAT-LAH KERASSSS.....

oleh MENTERI AMARAN MALAYSIA - Kementerian Amaran Malaysia (KAM)

Kalau KES budak ni disenyapkan aja... memang Hishammuddin Suck!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.