Sunday, September 26, 2010

DAP DAN HINDRAF LEBIH BINATANG DARI BINATANG

DAP, Hindraf guna alasan binatang pertahan Patmanathan


Anuar Bin Basiran Penggempur Nadi Rakyat



Selepas Solat Jumaat tadi satu kekecohan telah berlaku di Perkarangan Balai Polis Banting apabila sekumpulan Penyokong Hindraf yang terdiri dari kumpulan Samseng telah cuba mengugut pihak Polis kerana pembunuhan 8 EKOR ANJING Peguam Hindraf yang membunuh 4 orang dalam kejadian Ramadhan yang lalu.

Mereka ini menyatakan mewakili kumpulan NGO Independent Living N Training Centre yang bernaung di bawah DAP melalui Peguam yang di tahan tersebut. Jelas ini merupakan badan NGO yang di biayai oleh peguam Pembunuh itu.

Ini lagi satu contoh yang mana kita dapat lihat bahawa mereka Hindraf DAP ini langsung tidak menghormati sensitiviti kita umat Islam dan golongan Manusia yang punya akal fikiran. Mereka lebih sanggup memperjuangkan nasib Anjing anjing yang mati itu daripada manusia yang terkorban dalam pembunuhan kejam itu malah di hari Jumaat yang mulia ini sewaktu kita umat Islam meraikan Hari penguhulu hari mereka bertindak mencabar kita Umat islam.

Apakah ini yang sebenarnya Anwar Ibrahim mahu? Kerana Anwar Ibrahim Hindraf muncul, kerana Anwar Ibrahim mereka yang terhutang budi atas kerakyatan yang di beri oleh orang melayu ini melampaui batas dan Agama.

Orang Islam dan Melayu harus bertanyakan kepada diri anda semua, apakah kita sanggup memperjuangkan nasib Binatang lebih dari memperjuangkan ehsan nya seorang manusia itu? Jika Anwar sanggup berkrompomi dengan Hindraf dalam menghuru harakan negara dan apakah kita juga itu bersama dengan beliau demi merealisasikan impiannya menjadi PM Malaysia?

Yang jelas di sini, mereka Pakatan Rakyat sudah tidak lagi menjaga sensitiviti kita orang Islam dan melayu di Malaysia.

Sumber: DAPMalaysianet

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.