Friday, March 18, 2016

TURUN POTRET NAJIB TEWAS UNDIAN JALANG DAP CASSANDRA CHUNG DICADANG TUKAR KERAKYATAN

Kalau dah JALANG memang jenis BODOH dan BANGANG main belasah ja tanpa berfikir guna otak EMOSI dan NAFSU didahulukan yang penting PUAS merosakkan dan memburukkan orang lain. Serupalah JALANG DAP ni tak tahu hujung pangkal dan fakta sebenar main TADAH JA otak untuk DILIWAT ideologi DAP.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgy6hjQ-VMxo3R3MzBuesQZ2AVAKZ0DIoAg3jKLWNRIqt4rdL_dZnGGfnbM6934SjlOAWgJGDVC-F4lqXUP0K_xsMVCr4r0MrjRnKfPXUQyZitCV8NIZTutzrWM18g2z-alArwlaho2Ff8/s1600/FB_IMG_1458181372549.jpgApapun tahniah kepada PELAJAR PATRIOTIK yang menolak usul BODOH jalang DAP ini... kita harus sedar dan bersama bahawa serangan terhadap kepimpinan NEGARA kini dari dalam dan luar negara DIRANCANG secara tersusun SEMATA-MATA demi AGENDA POLITIK. Kafir Harbi laknatullah rasis mahu menguasai dan merubah DASAR pembinaan negara bangsa KITA. Jangan mudah terpengaruh... teliti dan CARI KEBENARAN disebalik kabus dan ribut FITNAH, PEMBOHONGAN serta SPIN dakyah pembangkang yang mahu merosakkan minda rakyat.

Kepada 6 malaun kapiak yang mengundi menyokong Cassandra "jalang" DAP elok berjemaah dengan jalang ni memohon tukar kerakyatan... pilih saja negara lain... jangan balik Malaysia dah... kami tidak mahu pengkhianat memijak tanah melayu dan menjadi gunting dalam lipatan yang merosakkan keharmonian negara.

2 comments:

Anonymous said...

Give up her citizenship? That's the FIRST GOOD NEWS for this Saturday morning! Syukur Alhamdulillah, Ya Allah semoga semua pengkhianat bangsa akan berambus dari bumi kurniaanMu supaya kurang sikit kacau bilau, supaya raccun yang mereka tabor mengena diri mereka sendiri.

Biarlah mereka RASA ya Allah, rasa bagaimana berPM di Negara lain. Biarlah mereka cari PM yang pada mereka lebih baik. Biar, biar, biar...lagi cepat semua berambus lagi baik.

Unknown said...

Malaysia trnyata rasiz....tuduh saja....

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.