Tuesday, March 29, 2016

SAMAKAN NAJIB DENGAN BABI DAN BENCI SULTAN JOHOR PETRONAS SAH SARANG PEMBANGKANG

Dari ATAS sampai ke bawah ramai sekali staf PETRONAS berideologi PEMBANGKANG sampai kalau dengar sembang dia orang masa minum dan lepak kalau bab isu semasa ni berbulu telinga mendengarnya kerana begitu hkusyuk mengagungkan manusia pemfitnah, pembohong, munafik dan kafir harbi... mereka terdiri dari
  • penyokong ANUwar banduan peliwat
  • penyembah TOKONG Lim Banglo Diskaun
  • penjilat jijah nenek kipas
  • penggemar Mat SABUN khalwat
  • penghisap ice cream ASSmin
  • pemuja JANDAmeroyan btg indon
  • penyundal ADUN lenjan cock
  • peminat ADUN pondan sotong

Salah seorang Staf PETRONAS ini begitu menyerlah sebagai protege terbaru Rafizi Ramli. batu setahun jangung hingus pun tak kering lagi NAK JADI SOTONG YA... Belajar tinggi-tinggi dapat bantuan kerajaan sampai jadi seorang jurutera minyak.... dapat pula bekerja dengan Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC) TAPI MACAM CELAKA tidak reti bersyukur... sampai sanggup menghina pemimpin sebagai babi. Malah beberapa posting beliau juga turut menunjukkan dia amat bencikan Baginda Sultan Johor. 
 
Mungkin Pengerusi Petronas yang baru boleh melihat kesesuaian anak muda ini untuk bekerja di syarikat minyak milik Kerajaan PETRONAS dan menilai semula kedudukan staf-staf seperti ini... 
 
CEO Petronas dari DULU tak boleh diharap bab ni... MAKLUM LAH CEO PETRONAS seronok buat DUIT... BERBILON... sampai LENA TIDO... KPI duit bertimbun dah tercapai... tang bab anak buah buat perangai serupa  haram jadah ni di biarkan berleluasa... PUKIMAK punya budak!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.